پیروزی داوران آلمانی: 48ساله بازنشسته نمی‌شویم!


پیروزی داوران آلمانی: 48ساله بازنشسته نمی‌شویم!

بر اساس حکم یک دادگاه در آلمان فدراسیون فوتبال این کشور از این پس نمی‌تواند داوران را تنها به خاطر سن‌شان از فهرست داوران شاغل خط بزند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکایت یک داور آلمانی به نام مانوئل گرفه که در 47سالگی از فهرست داوران فدراسیون فوتبال این کشور خط خورده بود، دادگاه شهر فرانکفورت، به سود او حکم داد. فدراسیون فوتبال آلمان بر اساس حکم دادگاه باید به این داور سابق آلمانی 48هزار یورو غرامت پرداخت کند چرا که دادگاه معتقد است گرفه به دلیل سنش مورد تبعیض قرار گرفته است.

مانوئل گرفه که در حال حاضر 49ساله است بعد از دریافت حکم دادگاه خواهان بازگشت به فهرست داوران فوتبال آلمان شده است.

پیروزی داوران آلمانی: 48ساله بازنشسته نمی‌شویم!

این داور آلمانی که سابقه قضاوت 289 مسابقه در بوندس‌لیگا را داشت سال گذشته به دلیل عبور از سن مجاز از فهرست داوران فدراسیون فوتبال آلمان کنار گذاشته شد. او در ماه‌های گذشته بارها در گفتگو با رسانه‌ها از این اقدام فدراسیون آلمان انتقاد کرده بود.

البته حکم دادگاه فرانکفورت حکمی بدوی است و فدراسیون می‌تواند برای آن تقاضای فرجام‌خواهی کند. چند داور آلمانی دیگر از این حکم استقبال کرده‌اند. فلیکس بیرش‌، داور آلمانی که امسال تابستان 48ساله می‌شود، امروز اعلام کرد او هم می‌خواهد به سوت زدن در فوتبال این کشور ادامه بدهد.

با توجه به این حکم به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال آلمان از این پس نتواند به راحتی داورهای این کشور را به دلیل عبور از 48سالگی از فهرست رسمی داوران خط بزند چرا که می‌تواند با غرامت‌های سنگین مواجه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی