کشف 30 هزار قلم انواع دارو و قرص قاچاق


کشف 30 هزار قلم انواع دارو و قرص قاچاق

رکنا:فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در بازرسی از یک خودرو در اردبیل ۳۰ هزار و ۶۷۹ عدد انواع قلم دارو و قرص قاچاق و غیرمجاز کشف شد.

به گزارش رکنا از اردبیل، سرهنگ تقوی اظهار داشت: در جریان این اکتشاف دو قاچاقچی غیربومی کشف و کالا‌های قاچاق توقیف شدند.

وی با اشاره به اینکه قاچاق و ورود غیرقانونی اقلام اساسی به ویژه دارو خط قرمز ما در بدنه پلیس است، افزود: با هرگونه تحرک اخلالگرانه در روند اقتصادی استان مبارزه می‌کنیم و اجازه تعدی در این حوزه را به هیچ قشر و گروهی نخواهیم داد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه ۳ هزار و ۶۷۹ عدد انواع دارو و قرص قاچاق از این سوداگران کشف شد، تصریح کرد: برآورد ریالی این میزان دارو بیش از ۳۰ میلیارد ریال بود که با بازداشت دو قاچاقچی غیربومی این اقدام در اردبیل ناکام ماند.

تقوی افزود: خودرو سواری پراید حامل دارو‌های قاچاق و غیرمجاز به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران یگان امداد شهرستان نیر توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور را یادآور شد و بیان کرد: مأموران یگان امداد شهرستان نیر هنگام گشت‌زنی انتظامی در میدان شهریار این شهر به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و با هماهنگی قضائی خودرو را متوقف کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 30 فروردین + دانلود غزل حافظ