یک کارشناس اعلام کرد که چه شخصی در ورای درخواستهای زلنسکی برای دریافت هواپیما قرار دارد


یک کارشناس اعلام کرد که چه شخصی در ورای درخواستهای زلنسکی برای دریافت هواپیما قرار دارد

لئونکوف: زلنسکی مستقل نیست، ایالات متحده آمریکا در ورای درخواست های وی برای ارسال تسلیحات قرار دارد.

الکسی لئونکوف کارشناس نظامی اعلام کرد که درخواستهای زلنسکی برای ارسال موشک و هواپیما به اوکراین که بعد از تصمیم دولتهای غربی مبنی بر انتقال تانک به این کشور به زبان آمده اند، در قالبی قرار دارند که در واشنگتن تعیین شده اند، زیرا "سگ را دم آن کنترل نمی کند".
شایان ذکر است که چندی پیش ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در جریان گفتگوی خود باینس استوکلنبرگ دبیر کل ناتو از لزوم رفع مسدودیت ارسال موشک های با برد بالا صحبت به میان آورده و گفته بود که اوکراین به هواپیما های جنگنده نیاز دارد.
لئونکوف اذعان کرد: "تمامی ادعاهای زلنسکی، مستقل از تصمیمات عقلی شخصی می باشند. آنها بع این بستگی دارند که چه تصمیماتی توسط ایالات متحده متحدان آن در ناتو گرفته می شوند. گر در واشنگتن تصمیمی مبنی بر ارسال تسلیحات وجود ندارد، زلنسکی قر می ردگ"، التماس می کند و تهدید می کند. بلافاصله پس از اتخاذ تصمیم، وی مجدد درخواست می کند".
به گفته این کارشناس ادعاهای قبلی وی در خصوص بازگرداندن کریمه نیز از ادعاهای استاندارد بود و در قالب همان پارادایمی قرار دارد که برای وی در "واشنگتن" تعیین کرده اند.
وی یادآوری کرد که در دیدار نه چندان دور "رامشتاین 8" زیر دفاع آمریکا تاکید کرد که خوب می شود اگر ارتش اوکراین بواسطه رسال تسلیحات غربیبه موفقیت های بزرگی همچون قطع مسیر زمینی به کریمه، دست یابد. وی گفت: "این مشخص است که زلنسکی با تنظیم کردن خود با این اظهارات، بلافاصله اعلام کرد که ما این مسیر را قطع می کنیم، تنها به ما هواپیما و موشک و توپخانه بیشتر بدهید".
این کارشناس در انتها تصریح کرد: "اکر ایالات متحده بگویند که "ما کریمه را نخواهیم گرفت"، زلنسکی بلافاصله اعلام خواهد کرد که "ما دیگر کریمه را نخواهیم گرفت و به نتایج دیگری دست خواهیم یافت". زیرا که دم سگ را تکان نمی دهد، بلکه این سگ هست که دم خود را تکان می دهد".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا