آمریکا و ناتو به مرز خطرناک درگیری نظامی در اروپا نزدیک شدند


آمریکا و ناتو به مرز خطرناک درگیری نظامی در اروپا نزدیک شدند

معاون نماینده دائم روسیه در سازمان همکاری و امنیت اروپا اعلام کرد که آمریکا و ناتو به مرز خطرناک درگیری در اروپا نزدیک شده اند.

ماکسیم بویاکویج معاون نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان امنیت و همکاری اروپا اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا و ناتو به مرز خطرناکی در مسیر درگیری نظامی کامل در اروپا نزدیک شده اند.
وی در نشست نمایندگان دائم این سازمان اظهار کرد: "رهبران ایالات متحده آمریکا و نوچه های آن در ناتو به مرز خطرناکی نزدیک شده اند. اقدامات آگاهانه آنها در تشدید قابل نظامی در اوکراین، تحریک رژیم به اقدامات نظامی بر علیه مردم روسیه با استفاده از تسلیحات سنگین غربی و با تعیین اهداف بر مبنای اطلاعات ناتو – سیر مستقیمی به سمت درگیری نظامی تمام عیار در اروپا می باشد که مطلقا همه شهروندان قاره از آن شکست خواهند خورد. و عروسک گردان های آنگلو ساکسونی این "آتش" این بار در حاشیه باقی نخواهند ماند".
به گفته وی کشورهای عضو ناتو تصمیمات "تعمیق کننده دخالت آنها در تقابل نظامی با نظامیان روس" را با هم هماهنگ کردند. شرکت گنندگان در نشست در پایگاه نظامی رامشتاین ست به اقداماتی زدند که در راستای "تشدید کیفی تنش نظامی، افزایش شدت عملیات نظامی" می باشد و این اقدامات قطعا تلفات بیشتری را بین مردم غیر نظامی در بسیاری از شهرک ها به همراه خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا