تانک‌ها تغییر بزرگی را ایجاد خواهند کرد



تانک‌ها تغییر بزرگی را ایجاد خواهند کرد

دبیرکل ناتو در مصاحبه هایی با تکرار ادعای بی اساس محور غرب درباره درخواست کمک روسیه از ایران در عملیات ویژه نظامی مسکو ادعا کرد: تانک‌ها تغییر بزرگی را در جنگ اوکراین ایجاد خواهند کرد.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، «ینس استولتنبرگ » دبیرکل ناتو امروز پنجشنبه در ارتباط با ارسال تانک برای اوکراین از سوی کشورهای غربی اعلام کرد: تانک های جنگی تفاوت بزرگی را (در میدان جنگ) به وجود می آورند.

دبیرکل ناتو در مصاحبه امروز خود با رادیو بی بی سی ۴ بر اهمیت تسریع حمایت نظامی از کی یف تاکید و ادعا کرد که انتظار می‌ رود روسیه حملات جدیدی را در اوکراین آغاز کند!

«ینس استولتنبرگ» ادامه داد: تانک ها همچنین به آنها کمک کنید تا بتوانند قلمروها را پس بگیرند، سرزمین های اوکراینی بیشتری را آزاد کنند و در این جنگ به عنوان یک کشور مستقل و مستقل پیروز شوند! همه ما می دانیم که روس ها در حال برنامه ریزی برای حملات جدیدی هستند. مسکو در حال افزایش تولید مهمات توپخانه است و برای دستیابی به تسلیحات بیشتر از ایران و کره شمالی کمک می خواهد!


تانک‌ها تغییر بزرگی را ایجاد خواهند کرد

«ینس استولتنبرگ» اضافه کرد: مسکو بیش از ۲۰۰ هزار نیروی اضافی را برای انجام حملات جدید بسیج کرده است.

استولتنبرگ در پاسخ به این سوال که آیا متحدان و شرکای ناتو حمایت هوایی از کی یف را در نظر خواهند گرفت، گفت: تمرکز اصلی در حال حاضر بر روی پدافند هوایی بوده است و متحدان سیستم‌ های دفاع هوایی زیادی را در اختیار اوکراین قرار داده‌ اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس