درمان خوراکی نفخ معده و باد شکم+ فیلم


درمان خوراکی نفخ معده و باد شکم+ فیلم

رکنا: نفخ معده که باد شکم یا معده هم خوانده می شود از ناراحتی های رایج گوارشی است. افزایش سردی در معده باعث ایجاد التهاب و ورم در گوارش می شود که همین مسئله گازهای زیادی در معده ایجاد می کند و باد شکم و معده زیادی به وجود می آید. ماساژ شکم با روغن های گرم و استفاده از عسل آب نعنایی صبح ناشتا و شب قبل از شام به بهبود آن کمک می کند.

به گزارش رکنا، یکی از مواردی که خیلی از افراد به ویژه خانم ها را اذیت می کند ایجاد باد شکم و معده است که در مهمانی ها و جمع های مختلف افراد بسیار اذیت می شوند. دلیل این اتفاق گوارشی غلبه سردی در معده و روده است که موجب ایجاد التهاب و ورم در معده و روده می شود؛ درنتیجه بادها و گازهای اضافی در معده و روده تولید می شود.

راهکار رهایی از باد و نفخ معده

یکی از راهکارهای مهم برای پیشگیری از نفخ معده و باد شکم این است که سردی های مصرفی در طول روز کنترل شده باشد و حتما همراه با مصلح آن مصرف شود که ساده ترین مصلحات نمک، نعنا و پونه خشک شده و روغن زیتون و روغن کنجد است. علاوه بر این استفاده از عسلاب نعنایی هنگام صبح ناشتا و شب قبل از شام کمک بسزایی در کاهش نفخ معده می کند. کافی است یک قاشق مرباخوری عسل را با آب جوشیده ای که ولرم شده است ترکیب کنید و مقدرای عرق نعنا به آن بیفزایید.


حجم ویدیو: 14.40M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل