پل پارکر:/ رفتار هواداران رونالدو شرم آور است


پل پارکر:/  رفتار هواداران رونالدو شرم آور است

پل پارکر عقیده دارد فشارهایی که از سوی هواداران رونالدو به وخهورست وارد می‌شود، بی‌رحمانه است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد ماه گذشته با کریستیانو رونالدو سر قطع همکاری به توافق رسیدند. پر کردن جای خالی برنده 5 توپ طلا در میانه‌های فصل کار آسانی برای شیاطین سرخ نبود. حالا ملی پوش هلندی طی قراردادی قرضی، این وظیفه سنگین را به عهده گرفته است.

ووت وخهورست طی سه بازی برای منچستریونایتد، یک بار در جام اتحادیه موفق به گلزنی شده است. پل پارکر معتقد است که این مهاجم 30 ساله در نهایت منتقدان بی‌رحم خود را که معتقدند او جانشین لایقی برای رونالدو نیست را ساکت خواهد کرد.

پل پارکر:/  رفتار هواداران رونالدو شرم آور است

بازیکنان یونایتد فشار 24 ساعته را تحمل می‌کنند
مدافع سابق منچستریونایتد گفت: "فکر می‌کنم هواداران رفتار دوستانه‌ای با ووت وخهورست نداشتند. او تنها سه بازی انجام داده و قضاوت در موردش خیلی زود است. در منچستریونایتد این شرایط همیشه هست و تک تک بازیکنان تحت فشار قرار دارند و باید 24 ساعت شبانه روز این فشار را تحمل کنند."

او افزود: "مردم باید خاطر داشته باشند که او (وخهورست) رونالدو نیست. رونالدو بازیکن بهتری بود اما حالا این بازیکن چیزی متفاوتی ارائه می‌کند. او سخت کار می‌کند و می‌خواهد به باشگاه کمک کند. اما هواداران رونالدو این بازیکن را تحت فشار قرار می‌دهند که مایه شرمساری است. آن‌ها باید خواستار موفقیت تیم باشند و فقط به قهرمان خود فکر نکنند که اکنون زندگی جدیدی در لیگی دارد که فقط برای هوادارانش اهمیت دارد."

وخهورست از گورستان بازیکنان می‌آید
به عقیده پارکر، ووت وخهورست به زمان نیاز دارد تا پس از ترک لیگ ترکیه، خود را با لیگ پرفشار انگلیس وفق دهد. او که دو قهرمانی لیگ برتر در کارنامه دارد ادامه داد: "همین‌طور باید این نکته را در نظر داشته باشیم که وخهورست دوباره باید خود را با شرایط بازی در انگلیس هماهنگ کند. او از لیگ ترکیه می‌آید که سطح پایین‌تری داشت. لیگ ترکیه گورستانی است که بازیکنان اگر بخواهند تعطیلات داشته باشند یا درآمد کسب کنند به آن‌جا می‌روند."

پل پارکر:/  رفتار هواداران رونالدو شرم آور است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد