فال حافظ امروز شنبه 8 بهمن با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما


فال حافظ امروز شنبه 8 بهمن با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۸ بهمن ماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۸ بهمن ماه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۸ بهمن با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فال حافظ امروز ۸ بهمن متولدین فروردین

غزل شماره: ۳۳۹ دیوان حافظ:خیال روی تو چون بگذرد به گلشن چشم

تعبیر غزل شماره ۳۳۹ حافظ در فال شما:

منتظر کسی هستید که حاضرید به خاطر آن همه چیزتان را فدا کنید ولی فکر می کنید او حتی گوشه ی چشمی هم به شما نمی اندازد بدانید که مورد امتحان الهی قرار گرفته اید تا خون دل نخورید و زجر نکشید رسیدن مژده وصل برایتان خوشایند نخواهد بود. بدانید که دل دردمندتان با این مژده التیام پیدا می کند و چشمتان به قدوم یار روشن می شود.

فال حافظ امروز ۸ بهمن متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۴۸۵ دیوان حافظ: گفتند خلایق که تویی یوسف ثانی

تعبیر غزل شماره ۴۸۵ حافظ در فال شما:

حسن و صفات ظاهری و باطنی شما بسیار است. گناه نمی کنید و هر سخنتان به شیرینی شکر است که همه از آن فیض می برند. مرادی دارید که رسیدن به آن را محال می دانید ولی آنقدر مقاوم و پابرجا هستید که هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند شما را ناامید کند، پیش کسی گریه نکنید زیرا دشمنانتان شاد می شوند.

فال حافظ امروز ۸ بهمن متولدین خرداد

غزل شماره ۴۱۳ دیوان حافظ: خط عذار یار که بگرفت ماه از او

تعبیر غزل شماره ۴۱۳ حافظ در فال شما:

برای گشایش در کار خود از دوستانتان کمک بگیرید هر چند که می ترسید آنها دست رد به سینه ی سما بزنند. اخلاق و رفتار پسندیده تان اعتبار شما را صد چندان نموده است. به خدا پناه ببرید از شر شیطان که راه پیشرفت برایتان باز است. بسم الله بگوئید و قدم بگذارید و از یاد خدا غافل نشوید.

فال حافظ امروز ۸ بهمن متولدین تیر

غزل شماره ۲۲ دیوان حافظ: چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست

تعبیر غزل شماره ۲۲ حافظ در فال شما:

غرور نداشته باش با اهل فن و نظر مشورت کن تا از خطاها به دور باشی. احساس خستگی می کنی و درونت غوغاست به ائمه متوسل شو تا به حقیقت برسی. تو را با دنیای فانی کاری نیست پس به باقیات برس و سینه ات را با یاد خدا پر کن تا به وصال یار برسی.

فال حافظ امروز ۸ بهمن متولدین مرداد

غزل شماره ۲۱۳ دیوان حافظ: گوهر مخزن اسرار همان است که بود

تعبیر غزل شماره ۲۱۳ حافظ در فال شما:

اسرار خویش را حفظ کن و هیچ نشانه ایی از این اسرار به کسی نگو. در جستجوی چیز با ارزشی هستی که هم ارزش معنوی و هم مادی دارد. گاهی آنقدر نگران می شوی که رشته ی کار از دستت خارج می شود. به قول حافظ نیت شما چون آب روانی در حال رسیدن است.

فال حافظ امروز ۸ بهمن متولدین شهریور

غزل شماره ۴۱۵ دیوان حافظ: ای پیک راستان خبر یار ما بگو

تعبیر غزل شماره ۴۱۵ حافظ در فال شما:

خوش به حال شما که دوستان و اطرافیانتان واقعا همراه و محرم رازتان می باشند. پس چرا ناراحتید و همه را نگران کرده اید. کسی از شما عنایت و یاری دارد در حق او کوتاهی نکنید که چند برابر بخشش تان در جایی دیگر جبران می شود.

فال حافظ امروز ۸ بهمن متولدین مهر

غزل شماره ۱۳۲ دیوان حافظ: به آب روشن می عارفی طهارت کرد

تعبیر غزل شماره ۱۳۲ حافظ در فال شما:

رو به سوی خدا آورید آن وقت دلتان آرام می گیرد و طهارت روح و روان پیدا می کنید. نماز را سر وقت بخوانید تا در بهشت قصر و حور و پری نصیبتان شود. این اضطراب زمانی از بین می رود و به مقصودتان می رسید که عاری از گناه باشید.

فال حافظ امروز ۸ بهمن متولدین آبان

غزل شماره ۴۸۹ دیوان حافظ: ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی

تعبیر غزل شماره ۴۸۹ حافظ در فال شما:

بخت و اقبال و سعادت همراه تو است. به زودی به کام و آرزوی خود می رسی. در هنگام توانایی و سعادت به نیازمندان خدمت کن تا به این وسیله از نعمت های خداوند سپاسگزار باشی. غرور و خودپسندی را از خود دور کن.

فال حافظ امروز ۸ بهمن متولدین آذر

غزل شماره ۴۸۸ دیوان حافظ: ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی

تعبیر غزل شماره ۴۸۸ حافظ در فال شما:

تو که خودت بی تجربه ای چگونه به دیگران امر و نهی می کنی. تو که از عشق بویی نبرده ای چطوری صحبت از عشق می کنی و به راه راست دعوت می کنی. ائل خودت را بساز و روزگار را تجربه کن. وقتی که حس کردی نور خدا دلت را روشن کرده آن وقت حق رهبری داری و روزگارت تغییر می کند و اگر حاجتی داری باید با خدا باشی.

فال حافظ امروز ۸ بهمن متولدین دی

غزل شماره ۲۹۳ دیوان حافظ: بامدادان که ز خلوتگه کاخ ابداع

تعبیر غزل شماره ۲۹۳ حافظ در فال شما:

اوضاع به این صورتی که هست نمی ماند. فردای روشنی هم در پیش است. مراقب دنیای پر از نیرنگ و فریب اطرافت باش و از کنار آنها بگذر. هر چه می خواهی از خدا بخواه چرا که فقط اوست که مظهر لطف است و حیله ندارد و می تواند تو را به مقصد برساند.

فال حافظ امروز ۸ بهمن متولدین بهمن

غزل شماره ۳۵۶ دیوان حافظ: گرم از دست برخیزد که با دلدار بنشینم

تعبیر غزل شماره ۳۵۶ حافظ در فال شما:

رشته ی کار از دستتان خارج شده است. کار امروزتان را به فردا موکول نکنید، هر چند می دانید راهی را که انتخاب کردهاید بسیار سخت و پر فراز و نشیب است ولی به خاطر نتیجه ی شیرینش تحمل می کنید. رحمت خداوند شامل حالتان می شود وخیلی زود به مراد دلتان می رسید. و این از وفا و صداقت ایمان و حق گویی تان می باشد.

فال حافظ امروز ۸ بهمن متولدین اسفند

غزل شماره ۴۶۱ دیوان حافظ: کتبت قصه شوقی و مدمعی باکی

تعبیر غزل شماره ۳۳ حافظ در فال شما:

تهمتی به شما زده اند که به زودی دست بدخواهان رو میشود. حادثه ای بسیار عجیب اتفاق می افتد که همه چیز را عوض می کند و به آنچه که هدفتان هست می رسید به شرط آنکه زرنگ باشید. کسی به دیدارتان می آید و غم رهایتان می کند.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید

منبع: saednews

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید