خوشحالم که من را با قایدی مقایسه می‌کنند / ستاره تند و تیز فوتبال زنان ایران به‌دنبال نهمین قهرمانی


خوشحالم که من را با قایدی مقایسه می‌کنند / ستاره تند و تیز فوتبال زنان ایران به‌دنبال نهمین قهرمانی

زندی: فوتبال را از کوچه و خیابان شروع کردم و سال‌هاست که هرکسی فوتبال من را از نزدیک می‌بیند می‌گوید تو شبیه مهدی قائدی بازی می‌کنی!

به گزارش "ورزش سه" درخشش یک ستاره جوان در فوتبال زنان به قدری موجب تحسین علاقمندان به فوتبال شده است که به او لقب "قائدی فوتبال زنان" را داده‌اند. نگین زندی بازیکن 19 ساله تیم خاتون بم است که در فصل جاری علی رغم اینکه وظیفه بازیسازی و تغذیه مهاجمان را دارد، تا اینجای کار و بعد از گذشت چهارده هفته از لیگ برتر فوتبال زنان، هفت بار دروازه حریفان خاتون را باز کرده است. اما تحسین نگین زندی توسط علاقمندان به فوتبال به واسطه گل‌های به ثمر رسیده توسط او نیست. زندی به دلیل فرارهای از سمت راستش و ارسال پاس‌ گل‌های زیبا به ویژه در حساس‌ترین دیدار فصل، مورد توجه علاقمندان به فوتبال قرار گرفته است.

در هفته دوازدهم لیگ برتر، در حساس‌ترین مسابقه فصل که تقابل دو تیم کرمانی (خاتون بم و شهرداری سیرجان) بود و به میزبانی سیرجانی‌ها در ورزشگاه امام علی شهر سیرجان برگزار میشد، در حالی که خاتون با نتیجه دو بر یک از حریف خود پیش افتاده بود. استارت 40 متری نگین زندی از جناح راست زمین به همراه توپ و ارسال یک پاس زیبا برای مونا حمودی با ضربه پشت پا و سوآرزی حمودی همراه شد تا شاهد یک همکاری بسیار زیبا در یکی از زیباترین مسابقات فصل فوتبال زنان باشیم.

خوشحالم که من را با قایدی مقایسه می‌کنند / ستاره تند و تیز فوتبال زنان ایران به‌دنبال نهمین قهرمانی

زندی که به واسطه حرکات تکنیکی‌اش و ریز نقش بودنش با مهدی قائدی مقایسه می‌شود در همین خصوص به خبرنگار "ورزش سه" گفت: راستش من فوتبال را از 12 سالگی و در کوچه و خیابان شروع کردم و از همان سال‌هاست که هرکسی فوتبال من را از نزدیک می‌بیند به من می‌گوید تو شبیه مهدی قائدی بازی می‌کنی، خودم هم سبک بازی این بازیکن را بسیار دوست دارم و از این مقایسه خوشحال هستم.

زندی در خصوص اینکه در هفته های اخیر گل‌های خوبی برای خاتون به ثمر رسانده است و در دیدار برابر شهرداری سیرجان یک پاس گل زیبا به مونا حمودی داد گفت: موفقیت تیم از هرچیزی برای من مهمتر است و فرقی نمی‌کند چه کسی توپ را وارد دروازه تیم حریف کند. مهم این است که نتیجه بازی به نفع ما به اتمام برسد و همه بازیکنان در این مسیر برای رسیدن به هدفمان که کسب نهمین قهرمانی لیگ برتر است همدل هستیم.

او در پایان گفت: ابتدا می‌خواهم یک تشکر ویژه از "ورزش سه" داشته باشم که با جدیت به فوتبال زنان می‌پردازد و در نهایت هم از سرمربی تیم‌مان خانم مرضیه جعفری تشکر می‌کنم که به ما جوان‌ها میدان می‌دهند، یک تشکر ویژه هم از مدیرعامل باشگاه دارم که به فوتبال زنان اهمیت می‌دهند و در این شرایط حامی دختران فوتبالی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها