چرا زنان متاهل خیانت می‌کنند؟!


چرا زنان متاهل خیانت می‌کنند؟!

زمانی‌ که بین زوجین، روابط زناشویی خوبی حاکم نباشد، این احتمال وجود دارد که زن به همسر خود خیانت کند.

چرا زنان متاهل خیانت می‌کنند؟!

به نقل از مجله دلتا: براساس یک تصور اشتباه، فقط مردان به شریک زندگی‌شان خیانت می‌کنند و زن‌ها همیشه وفادار هستند. اما زنان هم ممکن است مرتکب چنین عملی شوند.

چرا زنان متاهل خیانت می‌کنند؟!

دلایل خیانت زنان

خیانت در خانم‌ها دلایل بسیار زیادی دارد، اما واقعیت این است که زنان متاهل به دلایل و انگیزه‌های بیشتری برای خیانت به همسرشان نیازمندند و به راحتی دست به این کار نمی‌زنند.

چرا زنان متاهل خیانت می‌کنند؟!

عدم وجود رابطه گرم و صمیمانه با همسر

یکی از عوامل اصلی خیانت زنان متاهل نوع و کیفیت روابط زن و شوهر است. اختلالات جنسی که به مرور زمان برای برخی مردان به‌وجود می‌‌آید در کنار مشکلات شخصیتی باعث می‌‌شود که مرد نتواند به همسر خود محبت کند. در نتیجه وقتی محبت بین زوجین در رابطه کم می‌شود صمیمیت بین طرفین از بین می‌رود. در صورتی‌که زنان محبت زیادی را از همسر خود دریافت کنند و روابط زناشویی خوبی با همسرشان داشته باشند، احتمال خیانت در آن‌ها بسیار کم است.

چرا زنان متاهل خیانت می‌کنند؟!

گذشته بی‌‌بند و بار دیگر علت خیانت زنان شوهردار است

یکی دیگر از عوامل خیانت زنان متاهل گذشته اوست. اگر زنان در یک خانواده بی‌ بند و بار و خیلی آزاد پرورش یافته و تربیت شده‌ باشد ممکن است تربیت غلط گذشته باعث شود که حتی بعد از ازدواج هم بخواهد به روابط گذشته خود ادامه دهد.

چرا زنان متاهل خیانت می‌کنند؟!

احساس تنهایی از مهم‌ترین دلایل خیانت زنان متاهل است

گاهی اوقات به دلیل اختلالات شخصیتی در افراد ممکن است یک زن تحمل تنهایی و بیکاری را نداشته و به سختی می‌‌تواند دقایق و یا ساعتی را تنها و بیکار بگذراند. زمانی که زنان می‌بینند مردان به دلیل مشغله کاری نمی‌توانند تنهایی آن‌ها را پر کنند به روابط به با افراد دیگر گرایش پیدا می‌کنند.

چرا زنان متاهل خیانت می‌کنند؟!

عوامل فردی و اختلالات شخصیتی هم دلیل خیانت زنان متاهل هستند

وقتی در جامعه‌ای روابط غیراخلاقی بین زنان و مردان رواج پیدا می‌کند ممکن است افراد وسوسه شوند که خود این روابط را تجربه کنند. در نتیجه این کار حرمت و حریم‌ های خانواده شکسته شده و زندگی زناشویی افراد دچار مشکل می‌شود.

بیشتر بخوانید: ۹ نشانه خیانت شریک عاطفی‌تان که باید جدی بگیرید!

چرا زنان متاهل خیانت می‌کنند؟!

دوران مجردی محدود

برخی از زنان به دلیل اینکه گذشته خوبی نداشته‌‌اند یا زمان مجردی خیلی محدود بوده‌اند. وقتی شرایطی را می‌بینند که زنان و مردان، رابطه آزادانه‌‌ای با هم دارند فکر خیانت به همسرشان و ماجراجویی‌های جدید به سرشان می‌زند.

چرا زنان متاهل خیانت می‌کنند؟!

مشکلات اقتصادی دیگر دلیل خیانت زنان متاهل است

وجود مسائل اقتصادی می‌تواند یکی از عوامل خیانت زنان باشند. البته مسئله اقتصادی به تنهایی نمی‌تواند عامل خیانت زنان متاهل باشد. فرد ممکن است نیازهای مالی بیشتری را در خود احساس کند ولی اگر پایبند چارچوب‌‌های اخلاقی باشد، امکان ندارد با هر تحریک وضعیت معیشتی کنار بیایند.

چرا زنان متاهل خیانت می‌کنند؟!

تنوع طلبی دیگر دلیل خیانت زن متاهل است

جالب است بدانید که علت دیگر خیانت زنان متاهل تنوع طلبی است، موردی که بیشتر به آقایان نسبت می‌دهند تا خانم‌ها. در برخی اوقات مشخص شده است فرد نتوانسته با همسر خود زندگی کند و شاید بار‌ها و بار‌ها ازدواج کرده است، چه شرعی چه غیر شرعی.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟