برگزاری جشنواره قرآنی ‌«نور و امید» با محور آیات مهدوی


برگزاری جشنواره قرآنی ‌«نور و امید» با محور آیات مهدوی

معاون اجرایی شورای عالی قرآن از برگزاری جشنواره قرآنی «نور و امید» به یاد قاریان شهید در دو بخش فرازخوانی آیات مهدوی و قرائت دعای سلامتی امام زمان(عج) ویژه برادران با همکاری مسجد مقدس جمکران خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت، محمدتقی میرزاجانی با بیان اینکه شورای عالی قرآن با همکاری مسجد مقدس جمکران از هفته گذشته اقدام به برگزاری جشنواره قرآنی نور و امید کرده است، اظهار کرد: این جشنواره ملی با هدف شناسایی استعدادهای برتر قاری و دعا خوان در مقاطع مختلف سنی برنامه ریزی و اجرا شده است.

وی ادامه داد: جشنواره قرآنی نور و امید، «یادواره قاریان شهید» در دو بخش فرازخوانی آیات مهدوی و قرائت دعای سلامتی حضرت ولی عصر ارواحنافداه به صورت مجازی ویژه برادران در دو گروه سنی زیر 16 و بالای 16 سال برگزار می شود.

معاون اجرایی شورای عالی قرآن با اشاره به اینکه این جشنواره از ولادت حضرت زهرا(س) آغاز شده و تا 13 رجب سالروز ولادت امیرالمومنین(ع) ادامه می یابد، ابراز کرد: علاقه مندان می توانند برای شرکت در مسابقه و دریافت فراخوان آن به وب سایت مسجد مقدس جمکران به نشانی www.jamkaran.ir مراجعه کرده و تنها در یکی از دو بخش این مسابقه اقدام به ارسال فایل تصویری قرائت یا دعاخوانی خود کنند.

میرزاجانی در پایان با بیان اینکه این جشنواره در دو مرحله برگزار می شود، خاطرنشان کرد: جوایز ارزنده ای برای منتخبان جشنواره نور و امید در نظر گرفته شده که ان شالله همزمان با 17 رمضان سالروز بنای مسجد مقدس جمکران به امر امام زمان(عج) مراسم اختتامیه برگزار جوایز به منتخبان اهدا می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی