تلفیق نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی 1401


تلفیق نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی 1401

امسال، سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران برگزار می شود.

امسال، سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران برگزار می شود.

به گزارش «دنیای سفر»، سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران با حضور فعالان صنایع دستی، تولیدکنندگان، صادرکنندگان، پیشکسوتان و دانشجویان از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

در این دوره از نمایشگاه رویکرد حمایت از فعالان و تولیدکنندگان تقویت شده و امکانات بیشتری برای تولیدکنندگان به ویژه در مناطق محروم و کمتر برخوردار فراهم می شود. به نحوی که در برابر نمایشگاه سال گذشته که حدود ۱۰ استان نزدیک به ۳۰ غرفه را در ۳۶۰ متر مربع و هنرمندان درجه یک در ۱۳۰۰ متر مربع به طور رایگان در اختیار داشتند، امسال این میزان به حدود ۱۸۰۰ متر مربع برای استان های کشور جهت بازاریابی و توسعه فروش رسیده و تمامی استان ها نیز در آن سهیم هستند.

در زمینه فعالیت های ترویجی ضمن هم افزایی با پژوهشکده هنرهای سنتی با دعوت از هنرمندان نوآور و نام آور برای معرفی و انتقال دانش و تولید زنده آثار توسط ۲۵ نفر از هنرمندان کشور در فضایی رایگان به وسعت ۱۱۰۰ متر مربع ترویج فرهنگ مصرف صنایع دستی و نمایش جذابیت های آن در دستور کار بوده است.

همچنین «پژوهشگاه رنگ»، بخش های خصوصی فعال در بسته بندی صنایع دستی»، «پارک علم و فناوری» و «شرکت پست ایران» نیز در این نمایشگاه حضور دارند تا دیدگاه های نوین در حوزه تولید و توزیع صنایع دستی در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

نشست های هم اندیشی پیشکسوتان درجه ۱ و ۲ هنری و «مراسم تقدیر از کارآفرینان برتر ملی در زمینه صنایع دستی» نیز از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا رابطه دهانی از نظر اهل سنت جایز است؟