ماجرای تنبیه بدنی دانش آموز خاشی چه بود؟


 ماجرای تنبیه بدنی دانش آموز خاشی چه بود؟

مدیر آموزش و پرورش خاش ‌با اشاره به ماجرای تنبیه بدنی یک دانش‌آموز در خاش گفت: با پدر دانش‌‎آموز آسیب دیده خاشی صحبت شده که اگر شکایتی از معلم در این رابطه دارند مستندات خود را به واحد بازرسی آموزش و پرورش ارائه دهند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر اساس اعلام عمومی آموزش و پرورش خاش عبدالوهاب شهنواز اظهار داشت: در همین ارتباط همکاران ما در قسمت بازرسی به پرونده ورود پیدا کرده و در حال بررسی هستند و اگر در این رابطه تخلفی از سمت معلم شده باشد قطعا با وی برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: برحسب اطلاعاتی که از روزهای گذشته در این موضوع داشته‌ایم، این دانش آموز به صورت اتفاقی ضربه دیده و معلم نقشی در آسیب رساندن به وی نداشته است.

مدیر آموزش و پرورش خاش گفت: این مسئله در رسانه‌های معاند و برخی رسانه‌های داخلی و فضای مجازی بزرگ نمایی شده، ما نیز این بحث را با پدر دانش آموز در میان گذاشته‌ایم و تاکید کرده‌ایم در آموزش و پرورش بی عدالتی نخواهد شد و نهایت تلاش ما گرفتن حق دانش آموزان است و حق کسی ضایع نخواهد شد.

وی تصریح کرد: انتظار ما از رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی و اجتماعی این است که موضوعات را ابتدا به صورت دقیق بررسی و پس از راستی آزمایی و صحت موضوع یک خبر را منتشر کنند و یقینا در این موضوع اگر نتیجه تخلف محرز شود با فرد خاطی برخورد خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان نیز اظهار داشت: مساله تنبه بدنی دانش آموز خاشی که در فضای مجازی منتشر شده توسط مسوولان این اداره در حال بررسی دقیق است.

عباس پوردرویش اظهار داشت: تاکنون شکایتی از خانواده این دانش آموز به اداره آموزش و پرورش شهرستان خاش و حتی استان نشده است.

منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟