عجیب‌ ترین نتیجه فصل لیگ برتر فوتبال بانوان در سیرجان رقم خورد!/ شکست تیم شهرداری سیرجان از بادرود تهران


عجیب‌ ترین نتیجه فصل لیگ برتر فوتبال بانوان در سیرجان رقم خورد!/ شکست تیم شهرداری سیرجان از بادرود تهران

در هفته چهاردهم لیگ برتر بانوان کشور، عجیب‌ ترین نتیجه فصل در سیرجان رقم خورد و با شکست غیرمنتظره "تیم شهرداری سیرجان" که جزء تیم های صدرنشین جدول لیگ برتر بود، برابر رقیب قعر جدولی خود یعنی "تیم بادرود تهران" به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در چهاردهمین هفته از لیگ برتر زنان تحت تاثیر حاشیه‌ های عجیب به وجود آمده در سیرجان و به واسطه تغییرات کادر فنی این تیم، ظهر جمعه از ساعت ۱۳ در دیداری خانگی در ورزشگاه امام علی(ع) این شهرستان، بازی بین دو تیم شهرداری سیرجان و بادرود تهران آغاز شد، که با شکست غیرمنتظره تیم سیرجانی برابر رقیب قعر جدولی به اتمام رسید.

تک گل این دیدار را ملیکا متولی در دقیه ۴۷ برای سیرجان به ثمر رساند.

در عجیب‌ ترین مسابقه این فصل فوتبال زنان، شهرداری سیرجان که تا چهار هفته قبل در صدر جدول رده‌ بندی قرار داشت و این روزها به دلیل متحمل شدن دو شکست در برابر سپاهان و خاتون و همچنین اخراج مربی پیشین خود، دچار حواشی زیادی شده بود، در نخستین دیدار تحت هدایت مربی جدید با شکست عجیبی مواجه شد.

شکست شهرداری سیرجان در برابر بادرود تهران در شرایطی رقم خورد که در هفته پنجم نیم فصل نخست مسابقات، بادرود حتی برای مصاف در برابر این حریف قدرتمند در زمین حاضر نشده بود، اما حواشی بسیار زیاد اطراف تیم سیرجانی باعث شد که تیم قعر جدولی بادرود که از ابتدای فصل تا به اینجای مسابقات تنها موفق به کسب سه امتیاز شده بودند، از سد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بگذرند!

این اتفاق درحالی رقم خورد که پس از شکست سنگین شهرداری سیرجان در هفته دوازدهم مسابقات در برابر خاتون بم که یک دیدار حیثیتی به شمار می‌ رفت، مدیرعامل جدید این تیم، مریم جهان نجاتی سرمربی پیشن سیرجانی‌ ها را که بیش از هفت سال وظیفه هدایت این تیم را بر عهده داشت، از سمت سرمربیگری این تیم کنار گذاشت و مهدیه آمیغی، دروازه‌ بان سال‌ های نه چندان دور شهرداری سیرجان را جایگزین جهان نجاتی کردند.

در طول دو هفته اخیر و همزمان با شروع زمزمه‌ های اخراج جهان نجاتی، بازیکنان این تیم دست به اعتصاب زدند و حتی شنیده می‌ شد که قرار نیست در این مسابقه حاضر شوند.

این اعتصاب نهایتا سبب شد؛ که عجیب‌ ترین نتیجه این فصل از مسابقات در هفته سیزدهم رقم بخورد.

با این نتیجه، شهرداری سیرجان همچنان با ۳۱ امتیاز در رتبه سوم جدول باقی ماند و اختلاف امتیازات این تیم با رقیب سنتی(خاتون بم) به ۹ امتیاز رسید.

از سوی دیگر بادرود تهران نیز با کسب دومین پیروزی فصل، شش امتیازی شد و حالا با یک پله صعود در رتبه نهم جدول ۱۰ تیمی قرار دارد.

عجیب‌ ترین نتیجه فصل لیگ برتر فوتبال بانوان در سیرجان رقم خورد!/ شکست تیم شهرداری سیرجان از بادرود تهران

ورزش سه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم