گوشی هوشمند کوکاکولا احتمالا با همکاری ریلمی تولید خواهد شد


چند روز قبل رندری از یک گوشی هوشمند با برند کوکاکولا در فضای اینترنت منتشر شد. با این‌حال در رابطه با کمپانی تولیدکننده این گوشی هیچ‌گونه جزئیاتی ارائه نشد؛ چرا که این دستگاه فاقد هرگونه نشان از یک برند تولیدکننده موبایل بود. با این‌حال با توجه به شباهت کولافون به گوشی‌های ریلمی 10 و ریلمی 10 پرو انتظار می‌رفت که این گجت، نسخه ویژه‌ای از یکی از مدل‌های تولیدی توسط ریلمی باشد.

موبنا – اکنون به‌نظر می‌رسد که این فرضیه، رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت؛ چرا که امروز ریلمی با انتشار یک کلیپ کوتاه در توییتر به همکاری خود با شرکت کوکاکولا اشاره کرد. کلیپ ویدیویی منتشر شده در توییتر توسط ریلمی دارای متنی تحت عنوان “چیزی هیجان‌انگیز در حال تولید حباب است” بوده و در پس‌زمینه مایل به رنگ قرمز نیز یک گوشی هوشمند به چشم می‌خورد. بعلاوه رنگ نوشیدنی به تولیدات شرکت کوکاکولا شباهت دارد.

همچنین ریلمی اقدام به راه‌اندازی یک صفحه رویداد با همین تصویر پس‌زمینه در وبسایت هندی خود نموده است. اما این‌بار از متنی به شرح “قرار است ریلمی واقعا به‌روزرسانی شود.” استفاده شده است. همچنین در این صفحه تصویری از یک بطری نوشیدنی منتشر شده است. گاز متصاعد شده از نوشیدنی، شمای Realmeow به‌عنوان نماد رسمی ریلمی را به تصویر کشیده است. همچنین در این تصویر، متنی به شرح “برای گفتن یک به سلامتی واقعی آماده باشید” نیز قابل رویت است.

تمامی این شواهد برای اثبات نظریه همکاری ریلمی و کوکاکولا برای تولید گوشی هوشمند با برند کوکاکولا کفایت می‌کنند. چنان‌چه رندر لو رفته از کولافون واقعیت داشته باشد؛ در این‌صورت گجت مذکور نسخه‌ ویژه‌ای از ریلمی 10 یا ریلمی 10 پرو به‌شمار خواهد رفت.

گوشی هوشمند کوکاکولا احتمالا با همکاری ریلمی تولید خواهد شد

تصویر لو رفته از گوشی کوکاکولا (البته نام این دستگاه هنوز مورد تائید قرار نگرفته است)

گوشی هوشمند کوکاکولا احتمالا با همکاری ریلمی تولید خواهد شد

منبع: آی تی رسان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !