قتل راننده پراید با ضربات چاقو در جاده مخصوص


قتل راننده پراید با ضربات چاقو در جاده مخصوص

جمعه هفتم بهمن‌ماه امسال، پرسنل انتظامات بیمارستان فیاض‌بخش، مرگ مشکوک مرد جوانی که هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفته بود، روی تخت این مرکز درمانی به بازپرس کشیک قتل اعلام کردند.

قتل راننده پراید با ضربات چاقو در جاده مخصوص

به گزارش راهبرد معاصر با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی بیمارستان فیاض بخش شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند؛ تیم جنایی در سردخانه این مرکز درمانی با جسد مرد حدودا ۳۵ ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه قفسه سینه هدف ۱۲ ضربه چاقو قرار گرفته بود!

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی حکایت از آن داشت، مقتول مسافرکش بوده و در جریان درگیری با یکی از مسافر‌ان خود هدف ضربات مهلک چاقو قرار گرفته و به طرز هولناکی به قتل رسیده است.

بررسی‌های بیشتر نشان می‌داد، مقتول پس از سوار کردن یک مسافر در میدان آزادی حرکت کرده و در کیلومتر ۸ جاده مخصوص تهران ـ کرج به دلیل اینکه قاتل از عابربانک پول دریافت کند، خودروی خود را متوقف که متهم در ادامه جلوی عابربانک رفته است.

تیم جنایی که در جریان تحقیقات متوجه وجود دوربین‌های مداربسته اطراف محل وقوع قتل شده بودند به بازبینی فیلم آن پرداخته و لحظه به لحظه صحنه جنایت را مشاهده کردند.

در فیلم دوربین‌های مداربسته مشخص شد، هنگامی که قاتل مشغول گرفتن پول از عابربانک بوده راننده خودروی پراید به سمت او رفته که به دلایل نامشخص درگیری میان آن‌ها رخ داده و در جریان این نزاع راننده خودروی پراید هدف ۱۲ ضربه چاقو از ناحیه قفسه سینه از سوی قاتل قرار گرفته است. همچنین بررسی‌ها نشان داد، قاتل پس از ارتکاب جرم از مهلکه گریخته است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم، اقدامات اطلاعاتی را کلید زدند و دوربین‌های مداربسته منطقه وقوع قتل را برای شناسایی عامل این جنایت هولناک هدف بازبینی قرار دادند.

با دستور بازپرس کشیک قتل، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری عامل این جنایت آغاز شده است./باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار