آتش به جان صهیونیست ها


آتش به جان صهیونیست ها

عملیات شهادت طلبانه شب گذشته (جمعه) یک فلسطینی در قدس اشغالی که در پاسخ به جنایت ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک در جنین انجام شده، آتشی به جان صهیونیست ها انداخته که "بنیامین نتانیاهو" اعتراف کرده که این عملیات بدترین حمله در طول چند سال اخیر (علیه صهیونیست ها) بوده است.

شب گذشته یک جوان فلسطینی در یک عملیات شهادت ‌طلبانه یک نفره در قدس اشغالی با یک سلاح کلت ۸ صهیونیست اشغالگر را به هلاکت رساند و ۱۰ نفر دیگر را زخمی کرد که برخی منابع اعلام کرده اند که یک مقام عالی امنیتی رژیم صهیونیستی نیز در بین کشته شدگان می باشد و حال برخی از زخمی ها هم وخیم گزارش شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه (یک روز قبل از عملیات شهادت طلبانه) با هماهنگی و همراهی نیروهای شاباک (امنیت داخلی این رژیم) با یورش به جنین ۱۰ فلسطینی را شهید و ۱۹ نفر دیگر را زخمی کرده بود.

در پاسخ به اقدام تروریستی صهیونیست ها، بامداد جمعه رزمندگان مقاومت در دو مرحله اقدام به عملیات راکتی علیه مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی کردند و شامگاه جمعه نیز عملیات شهادت طلبانه یک جوان فلسطین علیه صهیونیست ها انجام شد.

در واکنش به عملیات شب گذشته در قدس اشغالی جنبش‌های فلسطینی حماس و جهاد اسلامی اعلام کردند که این عملیات در تلافی خون شهدای جنین انجام شده است.

«عبداللطیف القانوع» سخنگوی حماس گفته که عملیات قهرمانانه قدس سرآغاز پاسخ به جنایات کابینه فاشیستی (نتانیاهو) است که آخرین آن کشتار جنین بود و بیانگر اتحاد ملت فلسطین در مقاومت در برابر اشغالگری و دفاع از سرزمین و مقدسات است.

وی تاکید کرده که این عملیات ناتوانی دوباره رژیم اشغالگر صهیونیستی در مقابله با نیروهای مقاومت را نشان داد.

"طارق عزالدین" سخنگوی جهاد اسلامی نیز با تبریک این عملیات قهرمانانه تاکید کرده «دشمن صهیونیستی فقط زبان زور می‌فهمد».

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده که عملیات بیت المقدس را به مردم فلسطین تبریک می‌گوییم و تأیید می‌کنیم که این آغاز مرحله جدیدی از مقاومت همه جانبه مردمی است.

واکنش مقامات صهیونیست

بنیامین نتانیاهو که یکماه است نخست وزیر رژیم صهیونیستی شده، شب گذشته با حضور در محل عملیات شهادت طلبانه قدس، در واکنش به این عملیات تاکید کرده که «شاهد بدترین حمله در چند سال اخیر بودیم و بعد از جلسه با دستگاه های امنیتی، تصمیمات فوری در این رابطه اتخاذ کردیم».

"ایتمار بن گویر" وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز که شب گذشته در محل عملیات شهادت طلبانه حاضر شده بود با حمله شهرک نشینان مواجه شد و آنها به او گفتند که اقدامات تحریک آمیز او مسبب افزایش تنش‌ها در فلسطین اشغالی و عملیات جمعه شب در قدس می باشد.

آتش به جان صهیونیست ها

روزنامه عبری زبان "یدیعوت آحارونوت" در این باره گزارش داده که، ده‌ها شهرک نشین خشمگین در حالی که بن گویر در محل عملیات حضور داشت به او حمله لفظی کردند و گفتند: این عملیات در زمان تصدی او به عنوان وزیر امنیت داخلی رخ داده است.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در همان جا نیز دست از تحریکات و اقدامات خود بر نداشته و در سخنانی تحرک آمیز گفته، اقداماتی را در خصوص رفع محدودیت‌های استفاده از سلاح توسط نیروهای نظامی اتخاذ خواهد کرد و می‌بایست به عملیات قدس پاسخ داده شود و این وضعیت نمی‌تواند به این شکل ادامه پیدا کند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز به همه نظامیان این رژیم دستور آماده باش داده و درخواست نموده تا نظامیان از شهرک‌های (صهیونیستی) محافظت کنند.

رژیم صهیونیستی ناتوان تر از هر زمان

اقدام شهادت طلبانه شب گذشته جوان فلسطینی در قدس اشغالی و همچنین عملیات راکتی رزمندگان مقاومت که هر دو اقدام به سرعت در پاسخ به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک در جنین انجام شد، نشان می دهد که مقاومت از هر زمان آماده تر می باشد و هر اقدام و جنایت صهیونیست ها را با قدرت پاسخ می دهد.

موضوع مهم این است که هم اکنون سران رژیم صهیونیستی با روی کار آمدن کابینه افراطی نتانیاهو از طرفی با اختلافات و اعتراضات در سرزمین های اشغالی و احزاب روبه رو هستند و از طرف دیگر با گروه های مقاومت فلسطین که در چند سال اخیر به انواع موشک ها و سلاح ها تجهیز شده اند، مواجه می باشند و باید گفت که سرزمین فلسطین اشغالی که عملا به بشکه باروتی برای صهیونیست ها تبدیل شده در هر لحظه آماده انفجار است و در آینده ای نه چندان دور با یاری خدا اثری از صهیونیست ها در این سرزمین باقی نخواهد ماند.

هم اکنون ناتوانی رژیم اشغالگر در مقابله با چالش‌های داخلی و خارجی، این رژیم را مقابل یک دوراهی بزرگ به ویژه در سطح سیاست‌گذاری‌های خارجی قرار داده و کارشناسان مسایل منطقه معتقدند که این وضعیت، تجزیه و فروپاشی جامعه صهیونیستی را تسریع می‌کند.

قبل از شکست ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ از حزب الله لبنان، سران و طراحان صهیونیسم در تل آویو همواره رویای دستیابی و غصب سرزمین های میان "نیل تا فرات" را در سر می پروراندند، اما امروز حتی قادر نیستند امنیت خود را در سرزمین های اشغالی حفظ کنند.

تحولات منطقه به ویژه شکست گروه های تروریستی از جمله داعش در سوریه که به آخرین مرحله خود رسیده، همچنین شکست داعش در عراق و مقاومت جانانه رزمندگان یمنی در مقابل سعودی ها و دیگر متجاوزان، تمام برنامه های صهیونیسم و جهان سلطه گر غرب در منطقه را به هم ریخته است به حدی که امروز مشاهده می کنیم صهیونیست ها حتی قادر به تامین امنیت خود در قدس اشغالی نیز نیستند.

تحولات گوناگونی که منطقه و جهان در سال های اخیر شاهد آن بوده و همچنین رویدادهای جدید در عرصه درگیری فلسطینی-اسرائیلی در اراضی اشغالی، موجب شده تا نظریه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که طی دهه گذشته نقاط ضعف زیادی از آن مشاهده شده، کاملا به چالش کشیده شود و از همین رو صهیونیست‌ها ناچارند واقعیت‌های جدید بین‌المللی و منطقه‌ای را بپذیرند.

با یاری خدا و زحمات گروه های مقاومت چالش‌هایی که رژیم اشغالگر در عرصه امنیت داخلی خود با آن مواجه است همچنان در حال توسعه بوده و صهیونیست‌ها خود را مجبور می‌بینند که بازنگری‌هایی در تئوری‌های راهبردی خود داشته باشند. در میان تحولات متعدد منطقه و جهان در سال جدید میلادی اتفاقاتی که می‌تواند امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را تحت شعاع قرار داده و تهدید کند، با توجه به تقویت خیلی خوب گروه های مقاومت در عرصه نبرد و دستیابی به تجهیزات مدرن، بسیار زیاد خواهد بود و سران فلسطین اشغالی نه هر روز بلکه هر لحظه باید منتظر عملیات جدید رزمندگان مقاومت باشند.

یکی دیگر از مشکلات و عرصه های تنش زا در سرزمین های اشغالی اختلافات درونی میان بخش‌ها و اردوگاه‌های مختلف رژیم صهیونیستی می باشد که روزبه روز افزایش قابل توجهی پیدا کرده و موجب چند قطبی شدن جامعه صهیونیستی شده است؛ به ویژه بعد از روی کار آمدن کابینه راست‌افراطی بنیامین نتانیاهو که بسیاری از صهیونیست ها نیز آن را تهدیدی بزرگ برای جامعه یهودی می‌دانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی مجری کلید اسرار از دختر و همسر جذابش برای اولین بار + بیوگرافی و عکی های خصوصی !