آیا بن‌گویر تسلیح شهروندان صهیونیست را آزاد می‌کند؟


آیا بن‌گویر تسلیح شهروندان صهیونیست را آزاد می‌کند؟

وزیر امنیت قومی رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات شهادت‌طلبانه روز گذشته در قدس و خشم جامعه صهیونیستی از شخص او، خواستار آزاد شدن حمل سلاح برای صهیونیست‌ها شد.

«ایتمار بن گویر » وزیر امنیت قومی رژیم صهیونیستی در راستای سیاست‌های افراطی و تند کابینه جدید این رژیم علیه فلسطینی‌ها، در واکنش به عملیات شهادت‌طلبانه شب گذشته در قدس اشغالی، اظهارات جنجالی جدیدی را بر زبان آورد.

شامگاه جمعه، در پی عملیات شهادت‌طلبانه در قدس اشغالی دستکم هشت صهیونیست کشته و پنج نفر زخمی شدند. این عملیات در پاسخ به یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین و شهادت نزدیک به ۱۰ فلسطینی صورت گرفت.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، به نقل از بن‌گویر اعلام کرد: «شهروندان [صهیونیست] بیشتری باید اجازه حمل سلاح داشته باشند».

حمله شهادت‌طلبانه در قدس اشغالی، خشم بسیاری ازصهیونیست‌ها را برانگیخت. بسیار از آن‌ها بن‌گویر را که روز جمعه از محل انجام این عملیات بازدید کرد، مسئول این عملیات می‌دانند، این خشم و نارضایتی در هنگام مصاحبه بن‌گویر کاملا مشهود و ملموس بود. تا جایی که شهرکنشینان علیه او شعار می‌دادند و می‌گفتند: «این حمله در سایه مسئولیت تو در امنیت صورت گرفته است». بن‌گویر نیز در پاسخ به شهرک‌نشینان گفت که به جای این سخنان باید فریاد بزنند: « مرگ بر خرابکاران». پس از اعتراضات شدید، بن‌گویر مجبور شد که فوری، تحت تدابیر شدید امنیتی، محل را ترک کند.

زمانی‌که وی بر ضرورت اصلاح قانون حمل اسلحه تاکید کرد و گفت که شمار بیشتری از صهیونیست‌ها باید حق حمل سلاح برای دفاع از خود را داشته باشند، فریاد شمار زیادی از صهیونیست‌ها به گوش می‌رسید که می‌گفتند: «مرگ بر تروریست‌ها»!

آیا بن‌گویر تسلیح شهروندان صهیونیست را آزاد می‌کند؟

به نوشته نشریه نیویورکر آمریکا، «خرید اسلحه در اسلحه نیازمند مجوز "دولتی" است و فرد خریدار باید شرایط لازم برای دریافت این مجوز را داشته باشد. یعنی دارای حداقل سن ۲۷ سال باشد و خدمت سربازی را پشت سر گذاشته باشد و در تست ایمنی اسلحه و دریافت نامه از پزشک مبنی بر برخورداری از سلامت جسمی و روانی پذیرفته شده باشد».

امروز (شنبه، ۲۸ ژانویه)، رسانه‌های صهیونیستی نوشتند که سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که هر کس مجوز حمل سلاح دارد، آن را با خود حمل کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی