برق دستگاه‌ های بدهکار غیرضرور قطع می شود/از احداث نیروگاه های خورشیدی کوچک حمایت می کنیم


برق دستگاه‌ های بدهکار غیرضرور قطع می شود/از احداث نیروگاه های خورشیدی کوچک حمایت می کنیم

استاندار کرمان با تاکید به ادارات برای پرداخت بدهی‌ برق و تلفن گفت: بدهی هیچ دستگاه اجراشرکت برق اجازه دارد، برق دستگاه‌ های بدهکار غیرضرور را قطع کند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ نشست کمیته بهره‌ وری استان ۸ بهمن ماه به ریاست استاندار کرمان برگزار و مدیران کل دستگاه‌ های اجرایی در خصوص اقدامات و برنامه‌های دستگاه مربوطه خود در حوزه ارتقای بهره‌ وری گزارش دادند.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این نشست عنوان کرد: برنامه‌ بهره‌ وری دستگاه‌ ها را باید متناسب با استراتژی و ظرفیت‌ های موجود و با نگاه واقع‌ گرایانه دید.

وی هماهنگی‌ بین‌ بخشی و تفویض اختیار را از موارد موثر در ارتقای بهره‌وری دانست و افزود: رشد بهره‌ وری در برنامه‌های توسعه در نظر گرفته شده است، اما این نرخ طی سال‌ های گذشته صفر بوده است.

استاندار کرمان، تصریح کرد: بسیاری از اصلاح فرآیندها، به حل مسائل کمک می‌ کند و باید از ظرفیت نوآوران و خلاقان برای اصلاح کارها در همه حوزه‌ها استفاده کنیم.

فداکار، با تاکید به ادارات برای پرداخت بدهی‌ برق و تلفن گفت: بدهی هیچ دستگاه اجرایی نباید بماند و شرکت برق اجازه دارد، برق دستگاه‌ های بدهکار غیرضرور را قطع کند.

وی، راه‌اندازی نیروگاه های خورشیدی کوچک مقیاس در پشت بام مدارس را در راستای ارتقای بهره‌ وری و ایجاد درآمد پایدار برای مدارس را پیشنهاد داد.

استانداری کرمان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد