بعد از ظهر امروز سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود


بعد از ظهر امروز با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب و غرب در برخی مناطق کشور بارش ها شروع خواهد شد.

امروز در برخی از مناطق کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش باران گاهی رعد و برق وزش باد شدید موقت و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش پراکنده رخ می‌دهد. بعد از ظهر امروز با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب و غرب در برخی مناطق غرب و شمال غرب کشور به ویژه نوار مرزی این مناطق بارش شروع خواهد شد.

فردا در برخی مناطق شمال غرب، غرب استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش باران در مناطق سردسیر و ارتفاعات برف و وزش باد رخ می دهد.

دوشنبه در غرب و دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و برخی مناطق واقع در جنوب غرب شمال غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی و بخش‌هایی از مرکز و شمال شرق کشور بارش برف و باران در مناطق گرمسیر گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق به ویژه مناطق کوهستانی کولاک برف پیش بینی می‌شود.

دوشنبه بارش در دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی شدت بیشتری دارد سه شنبه با تشدید فعالیت سامانه بارشی علاوه بر مناطق ذکر شده برای روز دوشنبه در سواحل دریای خزر نیز بارش رخ می دهد.

سه شنبه بارش در غرب مناطق جنوبی استان‌های واقع در شمال غرب کشور دامنه‌ها و ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود. گفتنی است بارش برف در امتداد رشته کوه‌های زاگرس و البرز مرکزی و غربی نیمه سنگین تا نگین است.

چهارشنبه در جنوب غرب و برخی مناطق غرب شمال شرق دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی بخش‌هایی از مرکز و استان‌های بوشهر و نیمه شمال و غربی فارس بارش پیش بینی می‌شود.

بعد از ظهر امروز سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود



در این روز بارش در دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود. دوشنبه در مناطقی از جنوب غرب شمال فارس و جنوب یزد سه شنبه در برخی مناطق جنوب غرب غرب و بخش‌هایی از مرکز و چهارشنبه در برخی مناطق جنوب غرب مرکز جنوب شرق شرق و شمال شرق کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید رخ می دهد.

امروز و فردا در غرب شرق و جنوب شرق کشور افزایش نسبی دما رخ می‌دهد و سه شنبه و چهارشنبه دما در غرب کشور کاهش می‌یابد. امروز، خلیج فارس و دریای عمان یکشنبه شرق خلیج فارس و دریای عمان دوشنبه و سه شنبه شمال خلیج فارس و چهارشنبه خلیج فارس مواج است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد