بهترین مکمل های بدنسازی جهان


بدنسازان، برای حجم­دهی به عضلات خود حرکات ورزشی سنگینی را انجام می‌دهند. اما ورزش تنها نیمی از بدنسازی است و نیم دیگر را استفاده از مکمل‌های ورزشی تشکیل می‌دهد. از آنجایی که مکمل‌های بدنسازی، با سلامت جسمی ورزشکاران در ارتباط است؛ پس باید در...

بهترین مکمل های بدنسازی جهان

بدنسازان، برای حجم­دهی به عضلات خود حرکات ورزشی سنگینی را انجام می‌دهند. اما ورزش تنها نیمی از بدنسازی است و نیم دیگر را استفاده از مکمل‌های ورزشی تشکیل می‌دهد. از آنجایی که مکمل‌های بدنسازی، با سلامت جسمی ورزشکاران در ارتباط است؛ پس باید در انتخاب آن‌ها دقت کرد. قطعا انتخاب بین صدها مکمل بدنسازی کار دشواری است و باید زمان زیادی را صرف تحقیق در اینباره کنید تا شاید به نتیجه برسید. ما تصمیم گرفته‌ایم کار شما را آسان کنیم و کامل‌ترین لیست از بهترین مکمل ‌های ورزشی دنیا را معرفی کنیم تا با خیال راحت مکمل مورد نظر خود را تهیه کنید. در ادامه به معرفی این مکمل‌ها و این که چرا باید موازی با تمرینات ورزشی خود از این مکمل‌های بدنسازی مصرف کنید، می‌پردازیم.

مکمل بدنسازی چیست و چرا باید از آن استفاده کنید؟

بهترین مکمل های بدنسازی جهان

مکمل‌های بدنسازی یا مکمل ورزشی؛ نوعی مکمل غذایی هستند که ورزشکاران برای بهبود عملکرد خود و ریکاوری مصرف می‌کنند. مکمل‌های بدنسازی نیز انواع مختلفی دارند که باید متناسب با نوع نیاز ورزشکار مصرف شود. به طور مثال ورزشکارانی که با وزنه های سنگین کار می‌کنند باید مکمل‌های خاصی مصرف کنند تا در برابر فشاری که به آن ها وارد می‌شود، محافظت شوند.

مثال دیگری که می‌توان زد، اشاره به بعضی از ورزشکارانی است که دچار کمبود خواب هستند و قطعا استفاده از بهترین مکمل بدنسازی دنیا که متناسب با نیاز آن‌ها باشد؛ منجر به بهبود کیفیت خواب آن‌ها می‌شود و در وهله بعد توانایی بدنسازان را افزایش می‌دهد. نکته‌ای که در اینجا باید در خصوص بهترین مکمل ‌های ورزشی دنیا بدانید این است که اولا نیاز یا مشکل خود را به درستی شناسایی کنید، ثانیا مناسب‌ترین و بهترین مکمل موجود را انتخاب کنید.

بهتر است پیش از هر اقدامی، از افراد متخصص و با تجربه مشورت بگیرید. پزشکان تغذیه و مربی‌ها بهترین افرادی هستند که می‌توانند شما را به درستی راهنمایی کنند. از سویی دیگر، آشنایی با بهترین مکمل های ورزشی، می­تواند در نحوه مصرف صحیح از آنها به شما کمک نماید.

معرفی بهترین مکمل های ورزشی دنیا

بهترین مکمل های بدنسازی جهان

در این لیست به معرفی بهترین مکمل ‌های ورزشی دنیا می‌پردازیم. این لیست شامل مکمل‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا بهترین گزینه‌های موجود را بشناسید و بتوانید مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید. مکمل‌های این لیست ممکن است قیمت بالایی داشته باشند و همه‌جا در دسترس نباشند و به همین علت پیشنهاد می‌کنیم که از مکمل ایرانی برای بدنسازی استفاده کنید.

Huge Supplements Eliminate

این مکمل یکی از بهترین مکمل های ورزشی دنیا است که بدنسازان و ورزشکاران از آن برای کاهش وزن استفاده می‌کنند. شما می‌توانید با استفاده از این مکمل روند کاهش وزن خود را بهبود ببخشید. ترکیبات اصلی مکمل Huge Supplements Eliminate عصاره چای سبز، عصاره دانه قهوه سبز، کافئین بی آب است. این مکمل علاوه بر کاهش وزن به افزایش انرژی نیز کمک می‌کند. متخصصان توصیه می‌کنند که افرادی که به دنبال کاهش وزن بدون تحرک هستند و افرادی که تحمل کافئین بالا را ندارد، نباید این مکمل را مصرف کنند.

Kaged In-Kaged

جلسات تمرینی سخت و طولانی هستند و انرژی بدن را تخلیه می‌کنند. اگر جزو افرادی هستید که بیش از یک ساعت تمرین سنگین انجام می‌دهید؛ پس نیاز دارید که با یکی از بهترین مکمل های ورزشی دنیا که برای ریکاوری استفاده می‌شود؛ آشنا شوید. Kaged In-Kaged همان مکملی است که ورزش کردن را برای شما راحت می‌کند و کمکتان می‌کند تا با انرژی سر تمرین‌ها حاضر شوید.

فرمول این مکمل به گونه‌ای است که باعث عضله‌سازی و ریکاوری می‌شود. گلوتامین موجود در ترکیبات این مکمل میزان و کیفیت ریکاوری را به شدت بالا می‌برد. بتائین بدون آب در این مکمل نیز موجب افزایش جریان خون و پمپاژ می‌شود. از دیگر مواد تشکیل‌دهنده این مکمل می‌توان به الکترولیت‌هایی چون کلسیم، سدیم و پتاسیم اشاره کرد که موجب جبران تعریقی است که در طول تمرین داشته‌اید. این مکمل بدنسازی مناسب‌ترین گزینه برای افرادی است که طولانی مدت ورزش می‌کنند و افرادی که منع مصرف سدیم دارند نباید از آن استفاده کنند.

بهترین مکمل های بدنسازی جهان

Huge Supplements Wrecked

این مکمل یکی از بهترین مکمل ‌های ورزشی دنیا است که برای پیش از شروع ورزش تجویز می‌شود، چرا که این پودر انرژی مورد نیاز شما را برای تمرینات مهیا می‌کند و پمپاژ خون شما را بهبود می‌بخشد. از مواد تشکیل‌دهنده این مکمل می‌توان به کافئین، ال سیترولین و بتا آلانین و همچنین عصاره فلفل سیاه اشاره کرد.

ال سیترولین برای افزایش حجم عضلات و بهبود جریان خون است و فلفل سیاه نیز برای جذب بهتر مکمل توسط بدن است. پیش از مصرف این مکمل مطمئن شوید که به کافئین حساسیت ندارید، چرا که این مکمل حاوی میزان قابل توجهی از کافئین است.

Swolverine PRE Pre-Workout

این مکمل نیز در لیست بهترین مکمل ‌های ورزشی دنیا قرار دارد و مناسب افرادی است که دیر وقت ورزش می‌کنند یا به کافئین حساسیت دارند. این مکمل پمپاژ خون را بهبود می‌بخشد و تمرکز شما را بیشتر می‌کند. از مواد تشکیل‌دهنده این مکمل می‌توان به بتا آلانین، سیترولین و جینسینگ اشاره کرد که خستگی را برای شما بی‌معنی می‌کند.

خلاصه‌ای درباره بهترین مکمل ورزشی دنیا

در این مطلب شما را با بهترین مکمل های ورزشی دنیا آشنا کردیم. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود مکمل بدنسازی مناسب را تهیه کنید. نکته‌ای که باید به شما بگوییم این است که مکمل‌های خارجی هزینه‌های بسیار بالایی دارند و ممکن است همیشه و همه‌جا در دسترس نباشند.

بهترین گزینه برای ما ایرانی‌ها استفاده از مکمل‌های ایرانی از برندهای نام آشنایی مانند مکمل‌های شرکت داروسازی کارن است. این شرکت با کیفیت‌ترین و بهترین مکمل ورزشی ایرانی را با مناسب‌ترین قیمت‌ (متناسب کیفیت ) در اختیار ورزشکاران قرار داده است. توصیه می‌کنیم با توجه به شرایط کشو و محدودیت ها در واردات مکمل، از مکمل‌های این برند ، استفاده کنید. اگر تا کنون از مکمل‌های ورزشی استفاده کرده‌اید، نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش و سلامتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 10 فروردین + فیلم