جای سیاوش یزدانی، شاید خالی بماند!


جای سیاوش یزدانی، شاید خالی بماند!

استقلال هنوز به جای سیاوش یزدانی بازیکنی به ترکیب اضافه نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال در آخرین ساعات نقل و انتقالات وقتی دید که سیاوش یزدانی برای فسخ قرارداد خود به دفتر مراجعه نکرده، قرارداد این بازیکن را یکطرفه فسخ کرد و تبعات ناشی از این فسخ را به جان خرید تا بازیکن جدیدی را به ترکیب اضافه کند. اما با گذشت دو هفته از دور برگشت لیگ برتر و در حالی که استقلال برای برگزاری بازی سوم با مس کرمان آماده می شود، از حضور بازیکن جدید در ترکیب این تیم به جای سیاوش یزدانی خبری نیست.

به نظر می رسد، فسخ قرارداد سیاوش یزدانی از سوی باشگاه استقلال همه اش به خاطر جذب بازیکن جدید نبوده و بیشتر باشگاه می خواسته از دستور سرمربی اش تمکین کند که در نامه به باشگاه استقلال گفته بود، اعتماد خود را نسبت به سیاوش یزدانی از دست داده و بهتر است این بازیکن برای ادامه فوتبال راهی تیم جدیدی شود.

بر اساس خبرهای رسیده از اردوی استقلال، باشگاه قصد دارد یک بازیکن خارجی در پست 10 به ترکیب اضافه کند. یعنی یک هافبک سرعتی، رونده و رو به جلو. پیدا کردن چنین بازیکنی در این برهه از زمان سخت است. بازیکن خوب با این کیفیت کمی دور از ذهن است، آزاد باشد و از سویی باشگاه می بایست در دستمزد هم با بازیکن مورد نظر به توافق برسد و به همین خاطر پروسه جذب بازیکن خارجی جدید در استقلال طولانی شده است. بر همین اساس پیش بینی می شود، حالا حالاها جای سیاوش یزدانی خالی بماند. مدافعی که گفته می شود به احتمال قوی راهی سپاهان خواهد شد. به خصوص که تیم مورایس دو بازیکن در پست سیاوش یزدانی را از دست داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق