بازار قسطنطنیه مشهد ، با معماری زیبا


بازار قسطنطنیه مشهد ، با معماری زیبا یکی از قدیمی‌‌ترین بازارهای این شهر زیارتی سیاحتی است که برای خرید می تواند انتخاب خوبی باشد. در این بازار دو طبقه، شما می‌توانید انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه را خریداری کنید. ساعت، عینک، کیف، کفش،...

بازار قسطنطنیه مشهد ، با معماری زیبا یکی از قدیمی‌‌ترین بازارهای این شهر زیارتی سیاحتی است که برای خرید می تواند انتخاب خوبی باشد. در این بازار دو طبقه، شما می‌توانید انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه را خریداری کنید. ساعت، عینک، کیف، کفش، مانتو، روسری و… از اجناسی است که در این بازار عرضه می‌شود. جالب است بدانید که در ساخت این مجموعه اِلِمان‌های معماری ایرانی به چشم می‌خورند. در زمان های گذشته این بازار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است. اما بعد از به وجود آمدن پاساز های شیک و بزرگ تر کمی از اهمیت آن کاسته شد.

احمدآباد خیابانی لوکس نشین و مرفه در مشهد به شمار می رود. بازار قسطنطنیه مشهد در این خیابان قرار گرفته است. مکان ذکر شده دارای ۲ طبقه می باشد که یکی همکف بوده و دیگری منفی ۱. انواع مانتو، شلوار، روسری، کفش، لباس مجلسی، لباس مردانه، کیف و … را می توان از این بازار تهیه کرد.

بازار قسطنطنیه مشهد ، با معماری زیبا

بازار قسطنطنیه مشهد ، با معماری زیبا

البته بازار قسطنطنیه مشهد انواع لباس های زیبا و دلبرانه را برای کودکان عرضه می کند. پیشنهاد می کنیم در سفر به مشهد حتما سری به این بازار شهر مشهد بزنید. یکی از جذابیت های این مرکز خرید مغازه های چوبی و نوستالژیک آن است. در این مغازه ها بهترین برند های ساعت و عینک را خواهید یافت.

یکی دیگر از محاسن این بازار مشهد نزدیک بودن به ایستگاه مترو مشهد می باشد. گردشگران عزیزی که از هر نقطه مشهد با مترو سفر می کنند می توانند در ایستگاه فلسطین پیاده شوند. وقتی که گردشگران در این ایستگاه پیاده می شوند با ۳ دقیقه پیاده روی به بازار قسطنطنیه خواهند رسید. اما نباید بزرگی و ابهت بازار قسطنطنیه را دست کم گرفت. زیرا با وجود پاساژ هایی همچون مجتمع خورشید مشهد،کوتون، برج آلتون مشهد و …. باز هم به خوبی می درخشد.

بازار قسطنطنیه مشهد ، با معماری زیبا

نحوه دسترسی به بازار قسطنطنیه

آدرس: مشهد، بلوار احمدآباد، بلوار رضا، خیابان رضا ۱ ،پاساژ قسطنطنیه

بازار قسطنطنیه مشهد ، با معماری زیبا

بازار قسطنطنیه مشهد ، با معماری زیبا

بازار قسطنطنیه مشهد ، با معماری زیبا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر