جدیدترین مدل میز ناهار خوری ( مدل های شیک و مدرن)


جدیدترین مدل میز ناهار خوری چگونه است؟ از آنجایی که تنوع مدل های میز ناهار خوری مدرن افزایش یافته است، انتخاب و یافتن مدل دلخواه میتواند برای شما کمی دشوار باشد. بنابراین در این مطلب قصد داریم با معرفی جدیدترین مدل میز ناهار خوری به شما کمک کنیم...

جدیدترین مدل میز ناهار خوری ( مدل های شیک و مدرن)

جدیدترین مدل میز ناهار خوری چگونه است؟ از آنجایی که تنوع مدل های میز ناهار خوری مدرن افزایش یافته است، انتخاب و یافتن مدل دلخواه میتواند برای شما کمی دشوار باشد. بنابراین در این مطلب قصد داریم با معرفی جدیدترین مدل میز ناهار خوری به شما کمک کنیم براساس سبک دکوراسیون داخلی منزل خود یک انتخاب ایده آل داشته باشید.

جدیدترین مدل میز ناهار خوری

امروزه میز ناهار خوری به یکی از مهم ترین و تاثیرگذار ترین عناصر در دکوراسیون داخلی منزل تبدیل شده است. علاوه بر این نکته از آنجایی که زمان صرف وعده های غذایی از معدود زمان هایی است که تمام اعضای یک خانواده کنار یکدیگر قرار میگیرند و وقت میگذرانند، راحت بودن و شیک بودن مدل میز ناهار خوری از اهمیت بالایی برخوردار است.

امروزه شاهد افزایش همه روزه مدل های مختلف میز ناهار خوری هستیم. به همین دلیل برای خرید جدیدترین مدل میز ناهار خوری باید به یک سری نکات توجه داشته باشید تا بتوانید با یک انتخاب درست علاوه بر داشتن آشپزخانه ای شیک، یک میز راحت نیز داشته باشید.

راهنمای انتخاب مدل های جدید میز ناهار خوری

به عنوان اولین قدم قبل از اقدام به خرید انواع مدل میز ناهار خوری جدید باید فضای قرارگیری میز را بررسی کرده و براساس فضا ابعاد مناسبی برای میز ناهار خوری انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر برای قرار دادن مدل های جدید میز ناهار خوری فضای کمی دارید، باید مدلی را انتخاب کنید که فضا را شلوغ و بهم ریخته نشان ندهد.

به طور کلی توصیه میشود برای فضاهای کوچک از انواع جدیدترین مدل میز ناهار خوری تاشو، میز ناهار خوری کم جا یا میز ناهار خوری شیشه ای استفاده کنید.

میز ناهار خوری تاشو

امروزه با توجه به افزایش آپارتمان نشینی و کم بودن متراژ آپارتمان ها، انواع میز ناهار خوری تاشو میتواند انتخاب مناسبی برای ساکنان آپارتمان های کوچک باشد. این مدل میزها همانطور که از نامشان پیداست فقط برای زمان صرف وعده های غذایی استفاده شده و در مواقع دیگر تا شده و فضایی را اشغال نمیکنند.

جدیدترین مدل میز ناهار خوری کم جا

یکی دیگر از انواع مدل های میز ناهار خوری مدرن و شیک که برای آشپزخانه های کوچک مناسب است، میز ناهار خوری کم جا می باشد. طراحی این مدل میزها به شکلی است که صندلی ها به طور کامل زیر میز قرار گرفته و فضای اضافی به خود اختصاص ندهند.

میز ناهار خوری مدرن شیشه ای

منظور از میز ناهار خوری شیشه ای، میز هایی با پایه های فلزی یا چوبی و صفحه رویی شیشه ای می باشد. میز ناهار خوری شیشه ای تقریبا از مدل های قدیمی محسوب میشود. البته امروزه انواع مدرن تری از این مدل میزها با طراحی های خاص تر وارد بازار شده است.

صفحه شیشه ای این سبک میزها باعث بزرگ تر دیده شدن فضا میشود. به همین دلیل میگوییم این مدل میزها برای فضاهای کوچک میتواند مناسب باشد. به طور کلی ابعاد میز ناهار خوری را باید به گونه ای انتخاب کنید که برای رفت و آمد شما در اطراف آن مشکلی ایجاد نشود.

جدیدترین مدل میز ناهار خوری چوبی

میز ناهار خوری چوبی تنوع بسیار بالایی داشته و همیشه در بین سلایق مختلف از گذشته تا کنون طرفداران خود را حفظ کرده است. لازم به ذکر است که تنوع مدل های میز ناهار خوری تاشو و کم جا چوبی برای فضاهای کوچک بسیار زیاد است. حال نوبت به بررسی و معرفی مدل های مناسب برای دکوراسیون های مدرن و فضاهای نسبتاٌ بزرگ و آزاد میرسد.

جدیدترین مدل میز ناهار خوری ( مدل های شیک و مدرن)

میز ناهار خوری چوبی را در سبک های مختلفی میتوان یافت. از مدل های کلاسیک و ساده ای که با استفاده از چوب راش یا روس ساخته شده اند تا مدل های شلوغ و منبت کاری شده. در این بین میتوان میز ناهار خوری چوبی روستیک، میز ناهار خوری چوبی رزینی و میز ناهار خوری چوبی نیمکتی را به عنوان جدیدترین مدل میز ناهار خوری چوبی معرفی کرد.

وقتی شما برای محل قرار دادن میز ناهار خوری از لحاظ فضا محدودیتی نداشته باشید، به راحتی میتوانید با انتخاب جدیدترین مدل میز ناهار خوری چوبی یک دکوراسیون بسیار جذاب و شیک داشته باشید.

میز ناهار خوری تمام چوب یا روستیک

میز ناهار خوری روستیک از آن دسته مدل هایی است که قابلیت ست شدن و همخوانی با انواع سبک دکوراسیون داخلی از کلاسیک گرفته تا مینیمال را دارد. بنابراین شما میتوانید با تغییر سبک دکوراسیون منزلتان همچنان میز ناهار خوری روستیک خود استفاده کنید.

برای ساخت این مدل میزها از اسلب چوب با همان شکل و حالت طبیعی خودش استفاده میشود. اسلب چوب در واقع اصطلاحی است که توسط هنرمندان به صفحه هایی از چوب تنه درخت که به صورت طولی یا عرضی برش خورده اند اطلاق میشود. از آنجایی که حالت طبیعی چوب مانند لبه های نامتوزان، رنگ و طرح اسلب چوب و … در ساخت میزهای روستیک حفظ میشود، حس آرامش، گرما و صمیمیت طبیعت را به محیط تزریق میکند.

برای ساخت میزناهار خوری چوبی روستیک از چوب باکیفیت و مرغوب درختانی همچون گردو، سنجد، عناب، کاج، توسکا، بلوط، افرا و … استفاده میشود.

مدل میز ناهار خوری جدید چوبی رزینی

از انواع جدیدترین مدل میز ناهار خوری میتوان به میزهای چوبی رزینی اشاره کرد. شما با خرید میزهای چوبی رزینی علاوه بر داشتن یک میز ناهار خوری شیک، در واقع یک اثر هنری را خریداری میکنید. ترکیب چوب و رزین یک ایده خلاقانه و هنرمندانه است که امروزه طرفداران بسیار زیادی را نیز به خود اختصاص داده است.

جدیدترین مدل میز ناهار خوری نیمکتی

میز ناهار خوری چوبی روستیک به همراه نیمکت چوبی یا مبلی یک انتخاب بسیار کاربردی برای افرادی است که میخواهند در مواقع لزوم افراد بیشتری را دور میز بنشانند. بدیهی است که ابعاد هر میز پذیرش تعداد مشخصی از صندلی را دارد، اما قرار دادن نیمکت به جای همان تعداد صندلی این امکان را به شما میدهد که نفرات بیشتری از میز استفاده کنند. بنابراین این مدل میزها برای خانواده های پرجمعیت یک انتخاب منطقی و مناسب می باشد.

جدیدترین مدل میز ناهار خوری ( مدل های شیک و مدرن)

خرید مدل میز ناهار خوری جدید

فراموش نکنید که مهم ترین اصل برای خرید انواع جدیدترین مدل میز ناهار خوری انتخاب ابعاد و مدل مناسب با توجه به فضا می باشد. اگر شما شیک ترین مدل میز ناهار خوری موجود در بازار را نیز غیر اصولی خریداری کنید، از نتیجه خرید خود راضی نخواهید بود.

به عنوان مثال اگر قصد دارید میز ناهار خوری را در محیط آشپزخانه ای کوچک قرار دهید، بهتر است از انواع میز گرد استفاده کنید. زیرا فضای کمتری را برای رفت و آمد اشغال میکند. یا اگر محل قرار گیری میز ناهار خوری طول زیادی داشته و باریک است، باید از انواع مدل های میز ناهار خوری مستطیلی استفاده کنید.

شما میتوانید به راحتی به صورت اینترنتی انواع مدل های جدید میز ناهار خوری را در فروشگاه های مختلف با یکدیگر مقایسه کرده و در کمترین زمان ممکن مدل دلخواه خود را از بین انواع میزهای موجود در بازار بیابید. در این زمینه فروشگاه های زیادی مشغول فعالیت هستند.

برای خرید انواع میز ناهار خوری چوبی روستیک با کیفیت و زیبا براساس نظرات کاربران مختلف میتوانیم به شما فروشگاه های معتبری همچون گروه تولیدی مبلمان زیست، گروه تولیدی زد دیزاین، گروه تولیدی روستیک ایران و … را معرفی کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا