قیمت دلار توافقی امروز 9 بهمن 1401


قیمت دلار توافقی امروز 9 بهمن 1401

به گزارش تجارت‌نیوز، جدیدترین قیمت دلار توافقی را در ادامه بخوانید.بازار متشکل امروز شاهد افت قیمت دلار بود. قیمت دلار امروز در بازار متشکل ارزی نسبت به دو روز قبل نزولی شد.نرخ دلار متشکل امروز با 43 هزار و 57 تومان معامله شد.قیمت دلار توافقی...

به گزارش تجارت‌نیوز، جدیدترین قیمت دلار توافقی را در ادامه بخوانید.

بازار متشکل امروز شاهد افت قیمت دلار بود. قیمت دلار امروز در بازار متشکل ارزی نسبت به دو روز قبل نزولی شد.نرخ دلار متشکل امروز با 43 هزار و 57 تومان معامله شد.

قیمت دلار توافقی امروز ۹ بهمن

جدول قیمت 3 روز اخیر دلار در بازار متشکل
قیمت (تومان)مقدار تغییردرصد تغییرتاریخ
۴۳,۰۵۷-۲۷۳.۰۰-۰.۶۴11:27
۴۳,۳۳۰۱,۷۳۰۳.۹۹روز قبل
۴۱,۶۰۰-۱۵۲.۰۰-۰.۳۷۳ روز پیش

خبردرمانی کم‌هزینه‌ترین راه مدیریت بازار

این کارشناس بازارهای مالی با اشاره به اینکه شاید بتوان به مقدار محدود و حتی در قالب دلارهای چمدانی به کشور ارز وارد کرد گفت:«همین محل‌های ورود چمدانی دلار هم شناسایی می‌شود و این مسیرها به مرور مسدود و با محدودیت‌هایی مواجه خواهد شد. لذا بانک مرکزی ناچار است با خبردرمانی به عنوان کم‌هزینه‌ترین راه، تلاطمات بازار ارز را مدیریت کند.»

محمدعلیزاده تاکید کرد: «اثر خبردرمانی حداکثر دو روز است؛ روند افزایشی ادامه خواهد داشت و تارگت‌های قیمت شکسته می‌شود.»

او خطاب به کسانی که دستی در اقتصاد دارند و یا نگران سرمایه‌هایشان هستند گفت: «با توجه به مولفه‌های موجود در اقتصاد و همه گفتمان‌هایی که با بازار تضاد دارد پیش بینی می‌شود که روند دلار افزایشی باشد و احتمالا قیمت‌ سقف‌های جدیدی را فتح خواهد کرد.»

روند قیمت دلار در نخستین روز از دومین هفته بهمن‌ماه، پس از پایان‌ هفته‌ای پرنوسان و پرتنش، باعث شد معامله‌گران قیمت این اسکناس آمریکایی را برای روزهای آینده صعودی پیش‌ بینی کنند.

پنجشنبه ۶ بهمن‌ماه بازار ارز متاثر از قطعنامه جدید آمریکا علیه ایران، با روند افزایشی همراه بود و بین افزایش و کاهش قیمت، نوسان داشت.

در این روز رشد نرخ حواله درهم صعود داشت و بازار با افزایش تقاضا روبرو شد. بر آنچه اشاره شد حمله تروریستی روز جمعه به سفارت باکو را نیز بیافزایید؛ تنش‌های سیاسی ایران در حال افزایش است و خبردرمانی چندان اثر عمیقی بر بازار ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس