اجرای برنامه‌ های فرهنگی و هنری در آفریقای جنوبی


اجرای برنامه‌ های فرهنگی و هنری در آفریقای جنوبی

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، برنامه‌های ویژه‌ فرهنگی و هنری در دست اجرا دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مشارکت و همکاری تنگاتنگ برای برگزاری هرچه باشکوهتر روز ملی جمهوری اسلامی ایران با همکاری سفارت کشورمان و اجرای موسیقی ایرانی با حضور گروه «نوای مهر» در یکی از دانشکده‌ های هنر و زبان و ادبیات دانشگاه پرتوریا نیز از جمله اقدامات رایزنی فرهنگی کشورمان است.

بارگذاری محتواهای مناسب دهه مبارک فجر در تمامی صفحات مجازی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی و درج مقاله در خصوص نقش پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه مقاومت و یا دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی در سایت‌ها و یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار این کشور نیز در دستور کار قرار دارد.

همچنین، برنامه‌ بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و بیان دستاوردها در ایام الله دهه فجر با همکاری و مشارکت نهادها و مراکز فرهنگی آفریقای جنوبی اجرا می‌شود.

اعزام دو بانوی فعال در حوزه رسانه‌ای، نمایشگاه معرفی فرهنگ و تمدن ایران و دستاوردهای ایران اسلامی در پرتوریا و بارگذاری محتواهای مناسب ایام الله دهه فجر به زبان انگلیسی در گروه‌های واتساپی و تلگرامی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی نیز از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !