تصاویر انیمه ای بازیگران فیلم زن بدلی!


تصاویر انیمه ای بازیگران فیلم زن بدلی!

شما هم دوست دارید بدونید بازیگران فیلم زن بدلی به صورت انیمه ای هستند تا انتها این مطلب را با هم ببینیم.

زن بدلی فیلمی کمدی به کارگردانی مهرداد میرفلاح و تهیه‌کنندگی محسن مسافرچی در سال ۱۳۸۵ است.این فیلم داستانی شبیه به فیلم مرد خانواده دارد. شادی پارسی خواستگاری آرش سپهری را رد می‌کند تا برای استفاده از بورسیهٔ دانشگاه کمبریج به لندن برود. ده سال بعد شادی پارسی دچار دوگانگی زندگی خود و خانوادهٔ خود می‌شود تا اینکه یک روز به ایران برمیگردد و صاحب شرکت و پنت هاوس میشود و برج میسازد و یک روزی با مردی دعوا میکند و به خواب میرود و خواب میبیند که با آرش سپهری ازدواج کرده و صاحب ۲ فرزند به نام پارمیس و پارسا میشود او کاملا گیج شده و اتفاقات شیرینی برایش می افتد که نمی خواهد از او دل بکند ولی با یک تلفن بیدار میشود و میفهمد که همه این ها خواب بوده و از منشی میخواهد که آدرس آرش را پیدا میکند در حالی که آرش میخواهد به اتریش برود و شادی با ناراحتی به فرودگاه می آید و از آرش التماس میکند که نرود و می بیند که هواپیما پرواز کرده و او در ماشین خوابیده است تا اینکه آرش بر میگردد و با شادی ازدواج میکند.

تصاویر انیمه ای بازیگران فیلم زن بدلی!

ماهایا پطروسیان ( زادهٔ ۱۳ دی ۱۳۴۸ در تهران) هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون ارمنی‌تبار اهل ایران است.

تصاویر انیمه ای بازیگران فیلم زن بدلی!

تَرْلان پروانه (زادۀ ۱۸ تیر ۱۳۷۷) بازیگر اهل ایران است. او در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌خاطر بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید (۱۳۹۱) برنده پروانه زرین بهترین بازیگر دختر شد.

تصاویر انیمه ای بازیگران فیلم زن بدلی!

احمدرضا شفیعی‌جم (زادهٔ ۱۰ تیر ۱۳۵۰) بازیگر و کمدین ایرانی است. او از سال ۱۳۶۴ بازیگری در تئاتر را بصورت آماتور آغاز کرد و زمانی که ۱۸ سال داشت توانست برای بازی در فیلم دو همسفر انتخاب شود و فعالیت هنری خود را آغاز کند. او با بازی در سریال ساعت خوش به شهرت رسید، هرچند پیش از آن در دو سریال کمدی تلویزیون کابلی بچه‌ها و جمعه با شما هر دو به کارگردانی علی عمرانی بازی کرده و کار خود را در تلویزیون آغاز کرده بود.

تصاویر انیمه ای بازیگران فیلم زن بدلی!

رامبد جوان تبریزی (زادهٔ ۱ دی ۱۳۵۰) بازیگر، کارگردان و مجری تلویزیون ایرانی است. او تا اوایل دههٔ ۱۳۷۰ تنها در تئاتر فعالیت داشت و پس از آن با بازی در سریال همسران (۱۳۷۳) و خانه سبز (۱۳۷۵) وارد کار تلویزیونی شد. او برای نقش‌آفرینی در گناهکاران (۱۳۹۱) برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. در دههٔ ۱۳۹۰، جوان بیشتر به‌عنوان مجری برنامهٔ تلویزیونی خندوانه شناخته شد.

تصاویر انیمه ای بازیگران فیلم زن بدلی!

رابعه اسکویی (زاده ۱۳۴۵ در تهران) هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است.

تصاویر انیمه ای بازیگران فیلم زن بدلی!

منوچهر آذری (زادهٔ ۸ تیر ۱۳۲۲، تهران) بازیگر و گوینده رادیو ایرانی است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی