رسانه ها: اوکراین ارتش آلمان را به زوال رساند


رسانه ها: اوکراین ارتش آلمان را به زوال رساند

اکونومیست: ارتش آلمان به دلیل کمک به نیروهای مسلح اوکراین در وضعیت بسیار اسفناکی قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، نسخه انگلیسی اکونومیست می نویسد که نیروهای مسلح آلمان به دلیل کمک به اوکراین در وضعیت اسفناک تر از همیشه قرار دارند.
به ویژه، یادداشت های این نشریه، ذخایر تسلیحات و مهمات تنها چند روز باقی خواهند ماند - به جای چند ماه توصیه شده مطابق با استانداردهای ناتو. در این مقاله آمده است: "تجهیزات رادیویی مورد استفاده توسط ارتش آلمان بیش از 40 سال قدمت دارند و آنالوگ هستند، یعنی سیگنال های آن به راحتی قابل رهگیری است. از 350 خودروی رزمی پیاده نظام پوما، تنها 150 دستگاه عملیاتی هستند."
این نشریه همچنین اصلاحاتی را که یک سال پیش وعده داده بود، که هنوز آغاز نشده است، یادآور شد.
در همان زمان آلمان پس از گفتگوهای طولانی با ارسال تانک لئوپارد 2 به اوکراین در روز چهارشنبه موافقت کرد و قرار است دو گردان تانک تشکیل شود که در مرحله اول برلین یک شرکت متشکل از 14 خودروی اصلاحی A6 را از بوندسور منتقل خواهد کرد. همانطور که بوریس پیستوریوس وزیر دفاع آلمان خاطرنشان کرد، تانک ها ممکن است در پایان ماه مارس به اوکراین برسند.
روسیه به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی به کشورهای ناتو فرستاد. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد، به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست‌جمهوری آمریکا خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمکی نمی‌کند و تأثیر منفی خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا