می‌جنگم و حقم را در پرسپولیس می‌گیرم/ بزودی خبرهای خوبی می‌شنوید


می‌جنگم و حقم را در پرسپولیس می‌گیرم/ بزودی خبرهای خوبی می‌شنوید

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در باشگاه و نشست با مسئولان گفت: همه چیز را به باشگاه و آقای گل محمدی واگذار کردم و تابع تصمیم آنها هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیامک نعمتی که از سوی یحیی گل محمدی در فهرست مازاد این تیم برای نیم فصل دوم قرار گرفته بود، پس از آنکه با مسئولان باشگاه برای جدایی به توافق نرسید، امروز یکشنبه در نشستی با مدیرعامل پرسپولیس به گفتگو در مورد شرایطش پرداخت.

نعمتی پس از این نشست در مورد نتایج آن گفت: در چند وقت اخیر صحبتی نکردم که همین امر باعث شد مطالب نادرستی در فضای مجازی منتشر شود. خیلی از مسائلی که مطرح می شد دروغ بود صحت نداشت.

وی ادامه داد: جلسه خوبی با مسئولان باشگاه داشتم و بزودی تکلیفم مشخص خواهد شد. همه چیز را به تصمیم باشگاه و آقا یحیی واگذار کردم و هر تصمیمی بگیرند تابع هستم. بهتر است که در مورد جزئیات بیشتر صحبت نکنم.

سیامک نعمتی با بیان این که اصلا به محل تمرین نرفته بود که بخواهند راهش ندهند گفت: همه صحبت هایم را در نشست امروز مطرح کردم و ان شالله بزودی خبرهای خوبی خواهید شنید.

وی با بیان این که بزودی با یحیی گل محمدی هم صحبت خواهد کرد در مورد دلایل این اتفاق گفت: به هر حال برای هر فوتبالیستی این مسائل پیش می آید و ممکن است از نظر فوتبالی با این شرایط مواجه شود. همانطور که گفتم هفته آینده خبرهای خوبی خواهید شنید.

نعمتی در مورد ماندنش در پرسپولیس و تلاش برای گرفتن حقش در این تیم گفت: امیدوارم برگردم و به خودم و تیم کمک کنم. می جنگم و حقم را می گیرم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات