قیمت طلا و سکه امروز 9 بهمن 1401 / مسیر کم‌نوسان سکه


قیمت طلا و سکه امروز 9 بهمن 1401 / مسیر کم‌نوسان سکه

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه امروز روندی افزایشی را آغاز کردند اما این روند نوسان زیادی داشته است.امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار در لحظه تنظیم این گزارش به دو میلیون و 124 هزار و 200 تومان رسیده است. قیمت طلا روز گذشته در مسیری کاهشی قرار...

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه امروز روندی افزایشی را آغاز کردند اما این روند نوسان زیادی داشته است.

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار در لحظه تنظیم این گزارش به دو میلیون و 124 هزار و 200 تومان رسیده است. قیمت طلا روز گذشته در مسیری کاهشی قرار داشت.

قیمت طلا و سکه امروز 9 بهمن 1401 / مسیر کم‌نوسان سکه

قیمت سکه امامی

قیمت سکه تا این لحظه بر مدار افزایشی قرار دارد. قیمت این نوع سکه در حال حاضر به 24 میلیون تومان رسیده است. قیمت سکه امروز روی قیمت 23 میلیون و 793 هزار تومان بازگشایی شده بود. گفتنی است حباب این نوع سکه در حال حاضر سه میلیون و 798 هزار تومان است.

قیمت سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی در حال حاضر 22 میلیون و 301 هزار تومان است. قیمت این نوع سکه نیز مانند سکه امامی افزایشی و قیمت بازگشایی این نوع سکه 22 میلیون و 295 هزار تومان بوده و در حال حاضر حباب سکه بهار آزادی به دو میلیون و 297 هزار تومان رسیده است.

قیمت نیم سکه

قیمت نیم سکه نسبت به آخرین نرخ روز گذشته تغییری نداشته و امروز 14 میلیون و 300 هزار تومان ثبت شده است. حباب نیم‌سکه چهار میلیون و 317 هزار تومان برآورد می‌شود.

قیمت ربع سکه

قیمت ربع سکه امروز مسیری پرنوسان را طی کرده است. در لحظه تنظیم این گزارش این سکه کوچک 9 میلیون و 100 تومان قیمت خورده است و حباب آن چهار میلیون و 100 هزار تومان برآورد می‌شود.

قیمت سکه گرمی

قیمت سکه گرمی امروز چهار میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده که نسبت به نرخ روز گذشته تغییری نداشته است. همچنین حباب این سکه کوچک دو میلیون و 335 هزار تومان برآورد شده است.

سکه در هفته‌های گذشته مسیر پرنوسانی را طی کرد و تا 25 میلیون تومان نیز پیش رفت. اما حالا با بازارسازی در بازار حوزه قیمت دلار و عرضه ربع سکه در بورس این فلز ارزشمند امروز افزایشی محدود داشته و مسیر کم‌نوسان را طی می‌کند.

حالا باید دید با توجه به ورود دولت به بازار دلار و در پیش گرفتن سیاست‌های تثبیتی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه چگونه ثبت خواهد شد؟

کارشناسان معتقدند اگر قیمت سکه تا کف 22 میلیون تومان کاهعش قیمت داشته باشد پس از آن ممکن است مسیری کاهشی را در پیش بگیرد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل