افزایش شمار مصدومان زلزله خوی به 973 نفر/ بستری 24 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه


افزایش شمار مصدومان زلزله خوی به 973 نفر/ بستری 24 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه

سخنگوی سازمان اورژانس از افزایش آمار مصدومان زلزله خوی به ۹۷۳ نفر خبر داد و گفت: ۲۴ نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.

به گزارش مشرق، مجتبی خالدی درباره آمار مصدومان زلزله خوی اظهار کرد: تاکنون ۹۷۳ مصدوم زلزله خوی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان آذربایجان غربی مراجعه کرده‌اند که مراجعه ۸۵۸ نفر از آنان به بیمارستان شهرستان خوی و مابقی به بیمارستان‌های شهرستان‌های سلماس و چایپاره بوده است.

وی با بیان این که در حال حاضر ۶۴ مصدوم زلزله بستری هستند، ابراز داشت: ۷۰ مصدوم نیز تاکنون توسط اورژانس به بیمارستان‌های سلماس و ارومیه منتقل شده‌اند.

سخنگوی سازمان اورژانس بیان داشت: ۱۰ مصدوم زلزله خوی جراحی اورژانسی داشته و ۲۴ نفر نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.

خالدی با اعلام این که ۳ نفر در این زلزله جان باخته‌اند، گفت: دو فوتی ناشی از تروما و یک فوتی نیز ناشی از ایست قلبی بوده است که منوط به تایید نهایی پزشکی قانونی است.

وی تصریح کرد: از طرف سازمان اورژانس کشور تاکنون ۴۵ دستگاه آمبولانس و ۱۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس به منطقه زلزله زده خوی اعزام شده است. این آمبولانس‌ها تا شرایط ارائه خدمات عادی نشود، در منطقه حضور خواهند داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها