حمله به مرکز نظامی اصفهان امروز در کمیسیون امنیت ملی بررسی می‌شود


حمله به مرکز نظامی اصفهان امروز در کمیسیون امنیت ملی بررسی می‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به دنبال انفجار در یکی از مراکز دفاعی اصفهان قرار است عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این موضوع را بررسی کند.

محمود عباس‌زاده مشکینی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به دنبال انفجار در یکی از صنایع دفاعی اصفهان قرار است عصر امروز (یکشنبه ۹ بهمن ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور مسئولان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ابعاد این موضوع را بررسی کند.

گفتنی است وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای با اشاره به انفجار در یکی از صنایع دفاعی اصفهان، گفت: این حمله ناموفق شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ صورت گرفت که با پیش بینی ها و تمهیدات پدافندی حمله ریزپرنده ها با موفقیت دفع شده است.

این بیانیه می افزاید: این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد شده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت های مجموعه ایجاد نکرده است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت شریف ایران اسلامی اطمینان می دهد اقدامات مراکز ما برای تولید قدرت، اقتدار و امنیت با شتاب و جدیت ادامه خواهد یافت و این اقدامات کورکورانه تاثیری در تداوم مسیر پیشرفت کشور نخواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو