اقدام مهم بازیکنان استقلال درباره اتهام تبانی علیه ساپینتو


اقدام مهم بازیکنان استقلال درباره اتهام تبانی علیه ساپینتو

طی هفته های اخیر پس از کسب نتایج ضعیف تیم استقلال برخی از کاربران فضای مجازی بازیکنان استقلال را به کم کاری متهم کردند.

اقدام مهم بازیکنان استقلال درباره اتهام تبانی علیه ساپینتو

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم استقلال پس از جام جهانی و در هفته های گذشته لیگ برتر با کسب نتایج ضعیف و عملکرد نه چندان مطلوب از روزهای خوب خود (پیش از تعطیلات لیگ به خاطر مسابقات جام جهانی) فاصله گرفت. این موضوع با ایجاد فاصله هشت امتیازی با پرسپولیس(تا پیش از دیدارهای هفته هفدهم) باعث شد تا شایعه کم کاری بازیکنان استقلال به خاطر داشتن اختلاف با سرمربی تیم شان مطرح شود.

این مطلب در شبکه های اجتماعی توجه بسیاری از هواداران استقلال و حتی پیشکسوتان این باشگاه را به خود جلب کرده بود تا اینکه بازیکنان استقلال در هفته هفدهم مقابل ملوان بندرانزلی با کسب پیروزی چهار بر صفر و ارائه فوتبال رو به جلو و تهاجمی این اتهام بزرگ را با یک برد قاطع رد کردند.

در این مدت گفته می‌شود به دلیل رفتار های ساپینتو بیرون از زمین بازیکنان استقلال دچار استرس و مشکلات روحی شدند و علاقه به کار کردن با ساپینتو ندارند به همین دلیل با هم چنین برنامه ای در نظر دارند تا او را تحت فشار و در نهایت با این روش او را از سمت سرمربیگری استقلال بیرون کنند. ولی پیروزی استقلال در این دیدار مقابله ملوان آن هم با ۴ گل مشخص کرد همه بازیکنان استقلال در خدمت تیم هستند و هیچ کس در این جمع کم کاری نمی کند و یا مشکلی با ساپینتو ندارد./

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...