چهره های قرآنی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام را محکوم کردند


چهره های قرآنی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام را محکوم کردند

جمعی از علما و چهره های قرآنی کشور، اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛‌ تعرض به قرآن مانند تعرض به پیامبر اکرم(ص) دو روی یک سکه اند. پیام مشترک این دو اتفاق احساس خطر دنیای کفر از تجلی تمدن توحیدی توسط این دو گوهر است. و اهانت به امام راحل و مقام معظم رهبری نیز ریشه در همین احساس دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج ابوالقاسم

إنَّ هذَا الْقُرْآنَ یَهْدی لِلَّتی‏ هِیَ أَقْوَم‏ / اسراء ۹

از آنجا که این قرآن به بهترین راه نجات مشکلات و موانع هدایت می‌کند، جنود ابلیس از ابتدای بعثت رسول گرامی اسلام تمام هم خود را برای از بین بردن آن متمرکز کرده‌اند و همانطور که در این ۱۴۰۰سال بی‌بهره مانده‌اند، سایر تلاش‌هایشان هم هَباءً مَنْثُورا خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان

به خواست خداوند، قرآن عظیم و عزیز نور خود را بر جهان هستی می گستراند هرچند کوردلان پارس نموده و نفرت پراکنی کنند. مادر این قرآن (حقایق را) گوناگون بیان کردیم تا متذکر شوند، ولی (کوردلان) جز بر نفرتشان نمی افزاید / اسراء۴۱ مه نشاند نور و سگ عوعو کند هرکسی بر خلقت خود میکند

استاد بیشکسوت، محمد خواجوی

قرآن نوری آشکاراست و هر روز نور آن فراگیرتر می شود. بدخواهان بدانند که نور قرآن خاموش شدنی نیست.

استاد پیشکسوت و قاری بین المللی، مهدی قره شیخلو

به آتش کشیدن کتاب آسمانی مسلمانان، دقیقاً نشانه خشم ناشی از ضعف دشمن در عرصه مصاف جهانی فرهنگی است. الاسلام یعلوا و لا یعلی علیه. ما معلمان و قاریان قرآن این حرکت مذبوحانه را بشدت تقبیح و محکوم می کنیم و اطمینان داریم که مسلمانان جهان در سایه تمسک به حبل الهی قرآن، از شراره های خشم کور دشمنان در امان خواهند بود و شعله های این آتش به زودی دامن خودشان را فرا خواهد گرفت. چشم به آن روز داریم.

استاد پیشکسوت، سید محسن موسوی بلده

یریدُونَ لِیُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ / صف ۸ اهانت به مقدسات ادیان توحیدی بویژه کتاب مقدس مسلمانان جهان ،قرآن کریم که سراسر نور و هدایت وحکمت وبرکت است؛ در حکم محاربه با خداست. قاطعا آنرا محکوم نموده و امیدواریم به مکر وانتقام الهی درس عبرتی برای همه اهانت گران عالم باشد. وَ اللَّهُ یَقُولُ الْحَقَّ وَ هُوَ یَهْدِی السَّبیل‏

خادم قرآن، استاد محمد حسین سعیدیان

توهین به کتب آسمانی یک خیانت است. این اهانت ها هیچ اثری در رابطه با قرآن نخواهد داشت.

استاد پیشکسوت احمد حاجی شریف

یرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ/توبه٣٢ قرآن کریم ،کلام خداوعصاره دعوت همه انبیاءوادیان الهی است وتوهین به قرآن ،اهانت به همه ادیان وبه همه انبیاءعظیم الشأن وهمه موحدان جهان است ،اگرچه دستهای آلوده شیطان صفتان ونفس های ناپاک جنودجهل ازروی درماندگی ودشمنی باخداواسلام ومسلمین ،مقدس ترین کتاب آسمانی (قرآن کریم )راموردهتک وبی حرمتی قرارداده اندلکن چیزی ازعظمت این کتاب شریف کاسته نخواهدشدوروزبروزبرفروغ وتجلی وتلؤلؤانوارروحبخش آن افزوده ،ودلهای خسته ازمکاتب دست سازوجعلی روشنفکرمأبان وهمه انسانهای جویای حق وعدالت رابیدارخواهدنمود.اینجانب ضمن محکومیت این اقدام عامدانه ودشمنانه باآرزوی وحدت مسلمانان جهان امیدوارم برخوردلازم بامسببان این حرمت شکنی ازسوی کشورهای اسلامی وتمامی آزادیخواهان جهان صورت پذیرد.

خادم القرآن و قاری بین المللی، استاد محمدرضا پورزرگری

اهانت به قرآن کریم، این کتاب نور و رحمت، و آخرین و کاملترین پیام آسمانی و منجی بشریت، نشانه‌ی استیصالِ سیاه‌دلان و ورشکستگیِ مکاتب ضد بشری است. بی‌تردید این حرکت پلید و بزدلانه جز فروپاشی دشمنان کینه‌توز اسلام، و اقبال هرچه بیشتر انسان‌های پاک‌نهاد بدان، و عزت و شکوفایی مکتب حیات‌بخش اسلام در جهان دستاوردی نخواهد داشت.

چهره های قرآنی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام را محکوم کردند

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی