پیش بینی 50 عنوان برنامه در کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر خراسان جنوبی


پیش بینی 50 عنوان برنامه در کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر خراسان جنوبی

رضایی گفت: بیش از ۵۰ عنوان برنامه در کمیته فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ستاد دهه فجر خراسان جنوبی در ایام الله پیش رو اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سجاد رضایی ظهر امروز یک‌شنبه (9 بهمن) در نشست خبری ستاد بزرگذاشت دهه فجر اظهار کرد: طی ماه‌های اخیر شاهد جنگ ترکیبی و جنگ عظیم رسانه‌ای دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی در سطح کشور بودیم.

مسئول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هدف دشمن ایجاد فاصله و تفرقه افکنی بین مردم و نظام است، افزود: دشمن طی این مدت با امپراتوری رسانه ای خود موفقیتی حاصل نکرده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر موضوع فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و انتشار محتوای مطلوب و متناسب با شرایط جامعه تاکید ویژه دارند، گفت: در این شرایط تکلیف جدی ما دلسوزان نظام و فعالان فضای مجازی در عرصه جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و انعکاس مشکلات مردم است.

رضایی از راه اندازی کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر در خراسان جنوبی در راستای اهمیت فضای مجازی خبر داد و تصریح کرد: تا پایان بهمن ماه اجرای پویش «ایران من» در خراسان‌جنوبی با عنوان «خاوران ما» پیش بینی شده است.


وی هدف از این پویش را انعکاس دستاوردهای نظام از زبان اهالی رسانه در بستر شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: همچنین همایش مجاهدان سایبری در مرکز استان برگزار و از برگزیدگان فضای مجازی تقدیر خواهد شد.

وی از برگزاری بیش از ۳۰ نشست مجازی با موضوع رسانه انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در بستر پیام رسان‌های داخلی از جمله روبیکا خبر داد و گفت: همایش مجاهدان سایبری با حضور مهمانان کشوری و تقدیر از برگزیدگان و فعالان فضای مجازی همزمان با 18 بهمن برگزار می شود.


مسئول کمیته فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ستاد دهه خراسان جنوبی در ادامه از تولید محتوای اختصاصی، انتشار خاطرات بزرگان در بستر متنی، تصویری و موشن گرافی، تحریف تاریخ انقلاب برای رسوایی شبکه‌های ضد انقلاب، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری کارگاه‌های موضوعی سواد رسانه، پویش برنامه های محوری از جمله پرچم ایران، انتشار محتوا ویژه دانش‌آموزان و عکس نوشت از وصیت‌نامه شهدا در ایام دهه فجر خبر داد.

رضایی همچنین از تولید پنج موشن گرافی خبر داد و تصریح کرد: دعوت از مردم برای حضور در جشن انقلاب، پویش هر خانه یک پرچم، تهیه کلیپ از خاطرات بزرگان انقلاب، برپایی ایستگاه مرتبط با فضای مجازی در سربیشه و مسابقه عکس موبایلی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی در دهه فجر شده است.

وی گفت: در مجموع بیش از ۵۰ عنوان برنامه در کمیته فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ستاد دهه فجر خراسان جنوبی جهت اجرا پیش‌بینی شده است.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو