مرد نقابدار نگین رستمی را آتش زد / قتل آتشین در مریوان + عکس


مرد نقابدار نگین رستمی را آتش زد / قتل آتشین در مریوان + عکس

رکنا: زن جوان به نام نگین رستمی در روستای نی مریوان هدف حمله مرد آتش افروز قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، یک زن جوان سنندجی با هویت " نگین رستمی "،‌ روز دوشنبە 3 بهمن ماه در حیاط خانە خود در روستای نی مریوان توسط فردی ناشناس بە آتش کشیدە ‌می شود.

طبق اخبار مطلع ، فرد ناشناسی با اقدام به پاشیدن بنزین بر روی این خانم ، او را آتش می‌زند و از آن محل فرار می کند. وی هنگام عزیمت به بیمارستان کوثر سنندج به پرستارها و اطرافیان می‌گوید مردی با قد کوتاه و صورت پوشیده، اقدام به سوزاندن وی کرده و پیشتر نیز به دفعات مورد تهدید قرار گرفته است.

خانم رستمی که دچار سوختگی شدیدی شده بود در بیمارستان کوثر سنندج بستری شد و ساعت 6 شب گذشته بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست داد.

فاتح ارژنگی دهیار روستای نی مریوان در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت:«نگین رستمی اهل سنندج بوده و مدتی قبل با یکی از اهالی روستای نی مریوان به نام ابوبکر خسروی ازدواج کرد. به دلیل اینکه اهل روستای نی نبود و همچنین شغل همسرش بیرون از روستاست، ارتباط زیادی با اهالی روستا نداشت. شنیده های ما حاکی از این است که او قبلا ازدواج کرده بود و اخیرا از سوی فردی ناشناس چند بار مورد تهدید قرار گرفته بود.»

یکی از اهالی روستا نیز اذعان دارد که نگین در حیاط خانه به سرویس بهداشتی رفته بود که فردی در حالی که صورت خود را پوشانده بود به او حمله کرد و با پاشیدن بنزین اقدام به آتش افروزی عمدی کرد.

یکی از بستگان شوهر نگین رستمی نیز می گوید:«نگین رستمی همسر ابوبکر خسروی است که روز گذشته به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داد اما هنوز اطلاعی از هویت مرد آتش افروز در دست نداریم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته