پیش بینی 34 هزار و 444 برنامه برای دهه فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد


پیش بینی 34 هزار و 444 برنامه برای دهه فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد

حجت الاسلام خاضع گفت: بر اساس اعلام کمیته های ۲۴ گانه حدود ۳۴ هزار و ۴۴۴ برنامه ذیل ۴۰ سرفصل برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سید جواد خاضع ظهر امروز ( ۹ بهمن ماه) در نشست ستاد استانی دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور مسئولان کمیته های ۲۴ گانه این ستاد در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد و امام جمعه یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: قرآن کریم دستور می دهد که «باید ایام الله را گرامی داشت و یادآوری کرد».

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری پیامبرگونه حضرت امام(ره)، احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و دهه فجر قرار داریم، گفت: دهه فجر ایام الله و دهه پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نوید بخش تجلی اراده خداوند متعال در استقرار حکومت صالحان و مستضعفین بر روی زمین است، افزود: انقلاب اسلامی ایران ضد استعماری و ضد استکباری بود، معادلات دنیا را به هم ریخت و همچنین باعث بیداری اسلامی شد و با حضور یکپارچه و منسجم همه امت پشت سر امام امت و تبعیت از ولایت فقیه به پیروزی رسید.

حجت الاسلام خاضع ضمن تاکید بر اینکه انقلاب مثل خود اسلام همه جانبه و دارای ابعاد گوناگون علمی، اخلاقی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است، ادامه داد: رمز ماندگاری انقلاب علیرغم همه توطئه ها و دشمنی ها در طول این ۴۴ سال، برخورداری از ابعاد گوناگونی بوده که مطابق با نیازهای بشر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: انقلاب ما تداوم حرکت انبیا و ائمه اطهار علیهم السلام است و دهه فجر و ۲۲ بهمن تداوم اعیاد مهم «بعثت و غدیر» است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: بر اساس اعلام کمیته های ۲۴ گانه حدود ۳۴ هزار و ۴۴۴ برنامه ذیل ۴۰ سرفصل برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر امسال پیش بینی شده است.

حجت الاسلام خاضع نواخته شدن زنگ انقلاب در همه مدارس، اجرای سرودهای انقلابی، برگزاری مسابقه های کتابخوانی، اجرای جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری، برپایی نمایشگاه های مختلف، وبینارها، اجرای سرودهای میدانی، تهیه و نصب بنرهای تبلیغاتی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، برپایی ایستگاه های صلواتی، تهیه تیزر و موشن گرافی و همچنین تولید محتوا در فضای مجازی، نصب المان های انقلابی، برگزاری محافل انس با قرآن در مناطق مختلف استان و افتتاحیه و کلنگ زنی های مختلف را از جمله این برنامه عنوان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: میهمانی لاله ها، بزرگداشت ۱۲ بهمن در نقاط مختلف استان، بانک تکبیر در مساجد و مناطق مختلف و همچنین در نهایت برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نیز از دیگر برنامه های دهه فجر امسال است.

وی با اشاره به اینکه چند برنامه های مهم نیز در دستور کار قرار دارد، ادامه داد:ابتدا در روز ۱۲ بهمن ماه تجدید میثاق با امام و شهدا از فرودگاه یاسوج تا گلزار شهدا به صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام خاضع افزود: پنجشنبه، ۱۳ بهمن ماه برنامه «میهمانی لاله ها» ساعت ۱۴ همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در شب ۲۲ بهمن نیز طنین بانگ «الله اکبر» همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف استان طنین انداز می شود.

وی بیان کرد: سرآمد همه برنامه ها راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن است که با حضور حماسی همه اقشار مردم با توجه به اهمیت و جایگاه این روز در راستای امنیت ملی و مناسبات بین المللی و همچنین در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام خاضع گفت: باید جهت گیری همه برنامه های دهه فجر منجر به حضور حماسی مردم با همه سلایق در راهپیمایی ۲۲ بهمن شود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اهمیت پایگاه صهیونیستی نواتیم در چیست؟