اعزام بیش از 1200 نفر از دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی


اعزام بیش از 1200 نفر از دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی

عزت خواه از اعزام بیش از ۱۲۰۰ نفر از دانش آموزان استان در قالب اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: آغاز حرکت این کاروان ها با اعزام ۲۵۰ نفر از خواهران مقطع متوسطه دوم به سمت مناطق عملیاتی انجام گرفت.

حسنعلی عزت خواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: حرکت کاروان راهیان نور جهت اعزام دانش آموزان متوسطه دوم به مناطق عملیاتی جنوب کشور از امروز آغاز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام بیش از هزار و ۲۰۰ نفر از دانش آموزان استان در قالب اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: آغاز حرکت این کاروان ها با اعزام ۲۵۰ نفر از خواهران متوسطه دوم صبح امروز به سمت مناطق عملیاتی انجام گرفت.

وی هدف از راه اندازی کاروان راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل نوجوان و جوان امروز دانست و افزود: این دانش آموزان سفیر آموزش و پرورش هستند که با تاریخ گذشته کشور، هویت ما و رزمندگان هم سن و سال که در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند، آشنا می شوند.

عزت خواه از دانش آموزان طرح راهیان نور خواست که خاطرات خود از مناطق عملیاتی را ثبت کنند و گفت: بهترین خاطرات این سفر در قالب کتاب «سفیران جنوب» برای توزیع بین نسل جوان جامعه به چاپ خواهد رسید.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022