افزایش سرانه‌های مذهبی در منطقه 14/ فعالیت 80 مسجد در دارالمومنین تهران


افزایش سرانه‌های مذهبی در منطقه 14/ فعالیت 80 مسجد در دارالمومنین تهران

شهردار منطقه۱۴ با اشاره به احداث مسجد آدینه ، از توسعه سرانه های فرهنگی، مذهبی و فعالیت خیرخواهانه با مشارکت مردم در دارالمومنین تهران خبرداد.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴،«محمد امین سالاری پور» با اشاره به هم اندیشی و بررسی روند ساخت مسجد آدینه که با حضور دکتر غفوری و صارمی مشاورین شهردار تهران در امور مساجد همچنین علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران و مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی صورت گرفت، گفت: به منظور ارتباط بیشتر و جلب مشارکت مردم در فعالیت های مختلف شهری و اجتماعی، توسعه مساجد و پایگاه های مذهبی در اولویت برنامه های مدیریت شهری منطقه قرار دارد.

سالاری پور با بیان اینکه مساجد، به عنوان کانون توحیدی به شمار می آید و هویت‌های معنوی و گسست‌های فرهنگی را زنده نگه می‌دارند، گفت: علاوه بر این این پایگاه ها به عنوان ظرفیتی مردم‌نهاد برای پیشبرد بسیاری از مشارکت‌های نیکوکاری، خیرخواهانه و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هر محله و منطقه موثر و لازم هستند و تقویت این پایگاه ها و ارائه خدمات و بیشتر شدن برنامه ها با محورت مساجد در منطقه در دستورکار است.

شهردار منطقه ۱۴با اشاره به فعالیت بیش از۸۰مسجد در دارالمومنین تهران، این منطقه را به عنوان یکی از قطب های مهم مذهبی در تهران برشمرد و اظهار داشت: جهت تحقق مشارکت هر چه بیشتر مردم با محوریت مراکز مذهبی – فرهنگی، توسعه و تجهیز مساجد ضرورت دارد.

احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کار و فعالیت مساجد، الهی است، بر ضرورت رفع مشکلات این پایگاه ها، از جمله تسریع در احداث مسجد آدینه در منطقه ۱۴ تاکید کرد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید