واکنش چمران به لیست منتشرشده درباره استخدام 4هزار نیرو در شهرداری


به گزارش شفاف، مهدی چمران در حاشیه یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره استخدام ۴هزار نفر نیرو در شهرداری اظهار کرد: صحت ندارد و لیست ساختگی است. اینکه استخدام شدند تکذیب نمی‌شود، اما نمی‌توان لیست ارائه داد، چون...

به گزارش شفاف، مهدی چمران در حاشیه یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره استخدام ۴هزار نفر نیرو در شهرداری اظهار کرد: صحت ندارد و لیست ساختگی است. اینکه استخدام شدند تکذیب نمی‌شود، اما نمی‌توان لیست ارائه داد، چون استخدام شرایط خاصی دارد و شورا بررسی خواهد کرد.

چمران گفت: ۲۳ دستگاه در حوزه آلودگی هوا مسئولیت دارند، هنوز برنامه دلخواهی توسط دستگاه‌ها اجرا نشده است. درباره تحویل اتوبوس نیز یکی از سازندگان اعلام کرد که تا نوروز ۴۰ دستگاه تحویل خواهد داد. همچنین پیش پرداخت از سوی شهرداری تامین شد، اما تنها ۱۲۰ دستگاه اتوبوس تحویل داده شد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: زلزله در خوی هشداری برای تهران است، مى بایست هم محکم سازی و هم مقاوم سازی صورت بگیرد و باید در این زمینه جدیت و تعصب بالایی داشته باشیم؛ ساختمان‌هایی که مقاوم نیستند، نیز باید مقاوم سازی شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط