مپنا آخرین تولیدات بومی خود را برای دانشجویان و دانش‌آموزان به نمایش درمی‌آورد


مپنا آخرین تولیدات بومی خود را برای دانشجویان و دانش‌آموزان به نمایش درمی‌آورد

گروه مپنا هم‌زمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر امکان بازدید از کارخانه‌های صنعتی خود را برای جوانان ایران‌زمین فراهم کرده است.

مپنا آخرین تولیدات بومی خود را برای دانشجویان و دانش‌آموزان به نمایش درمی‌آورد

به گزارش ایران اکونومیست از گروه مپنا، به همین منظور از روز دوازدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ و به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر برخی از کارخانه‌های صنعتی گروه مپنا واقع در استان البرز، پذیرای دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم و دانشجویان دانشگاه‌ها خواهند بود. ثبت‌نام دانش‌آموزی و دانشجویی، از سوی مدارس و دانشگاه‌ها صورت می‌پذیرد و نمایندگان مدارس یا دانشگاه‌ها برای ثبت درخواست بازدید گروهی پس از تکمیل فرم دراسرع‌وقت پاسخی مبنی بر نحوه و زمان بازدید دریافت خواهند کرد.

دانش‌آموزان و دانشجویان کشور می‌توانند در این بازدید از آخرین دستاوردهای ساخت داخل گروه مپنا در عرصه‌های نیروگاهی، نفت و گاز و حمل‌ونقل ریلی دیدن کنند و با تولیداتی از جمله توربین‌های پیشرفته، ژنراتورها و لوکوموتیوها آشنا شوند.

ترویج ارزش‌گذاری بر دانش بومی، نمایش توان صنعتی کشور، ایجاد نگاه واقع‌گرایانه نسبت به خودباوری و خوداتکایی در صنایع بزرگ و ساختن پایه‌های امید به آینده روشن‌دانش و صنعت ایران در فرزندان آینده‌ساز وطن از مهم‌ترین دلایل و محورهای این حرکت تازه گروه مپنا است. امید که گشودن درهای گروه مپنا بهانه‌ای دیگر بر گشایش درهای دانش و امید به آینده در اذهان جوانان باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مراجعه به سایت گروه مپنا به آدرس www.mapnagroup.com مراجعه و یا با شماره‌تلفن‌های ۰۲۱۲۳۱۵۲۰۷۰ و ۰۲۱۲۳۱۵۳۱۹۰ تماس بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!