اکران فیلم‌های روی پرده با شروع جشنواره فجر ادامه دارد؟


اکران فیلم‌های روی پرده با شروع جشنواره فجر ادامه دارد؟

دبیر شورای صنفی نمایش با بیان اینکه بررسی آیین نامه اکران نوروزی و ۱۴۰۲ در هفته‌های آینده جدی‌تر انجام خواهد شد، تاکید کرد که فیلم‌های در حال اکران همزمان با جشنواره فجر و پس از آن هم‌چنان روی پرده باقی می‌مانند.

اکران فیلم‌های روی پرده با شروع جشنواره فجر ادامه دارد؟

همایون اسعدیان در گفت‌وگو با ایران اکونومیست درباره جزئیات جلسه یکشنبه نهم بهمن ماه شورای صنفی نمایش بیان کرد: امروز جلسه برگزار شد و فعلاً فیلم جدیدی اکران نخواهد شد اما نمایش فیلم‌هایی که در حال حاضر روی پرده هستند همزمان با برگزاری جشنواره ادامه خواهد داشت و تغییری در برنامه نمایشی آن‌ها به وجود نخواهد آمد.

او ادامه داد: در این جلسه شورا بحث‌هایی درباره آماده‌سازی آیین‌نامه‌ اکران سال۱۴۰۲ مطرح شد تا درباره اکران نوروز و سال آینده بررسی‌های بیشتری را انجام دهیم.

اسعدیان درباره اینکه با توجه به اولویتی که سازمان سینمایی برای اکران سال ۱۴۰۲ براساس فیلم‌های جشنواره فجر در نظر گرفته آیا تاکنون در این زمینه بحثی در شورای صنفی نمایش مطرح شده است یا خیر گفت: فعلاً گفت‌وگو های اولیه درباره آیین‌نامه اکران اتفاق افتاده و بعد از جشنواره هم فیلم‌هایی که الان روی پرده هستند اکران خود را ادامه می‌دهند تا وقتی که فروش نداشته باشند.

او همچنین درباره اینکه آیا قرار است فیلم «نگهبان شب» با توجه به تیزرهایی که در بعضی سینماها از آن پخش شده، به زودی به اکران برسد؟ گفت: برای اکران «نگهبان شب» تاکنون درخواستی ارائه نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس