مدافعان آبی و لحظه‌شماری برای بازگشت / مرادمند آماده بازگشت دوباره به ترکیب


مدافعان آبی و لحظه‌شماری برای بازگشت / مرادمند آماده بازگشت دوباره به ترکیب

مدافع باتجربه استقلال با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت آماده بازگشت دوباره به ترکیب تیمش است.

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین مرادمند که با پایان ماجرای کارت سربازی‌اش بار دیگر به جمع آبی‌پوشان بازگشته و در هفته‌های ابتدایی نیز مهره مورداعتماد ریکاردو ساپینتو محسوب می‌شد، با توجه به مصدومیتی که دچارش شده، مدتی دور از میادین است و تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی را دنبال می‌کند.

این بازیکن اکنون با توجه به حساسیت بالای بازی‌ها با فشار بیشتر در حال پشت سر گذاشتن روند آماده‌سازی خود است تا بتواند هرچه زودتر به تمرینات گروهی اضافه شود و در رقابت برای حضور در ترکیب قرار گیرد. این در حالی است که عارف غلامی دیگر مدافع مصدوم ریکاردو ساپینتو است که او نیز مراحل درمانی و آماده سازی خود را پشت سر می‌گذارد تا به این تیم در ادامه مسابقات کمک کند.

مرادمند که پیش از آسیب دیدگی یکی از نفرات مورداعتماد و تاثیرگذار ریکاردو ساپینتو در خط دفاعی محسوب می‌شود، این روزها با توجه به جدایی سیاوش یزدانی و شرایط حساس قلب دفاعی این تیم، از انگیزه بالایی برای بازگشت دوباره به ترکیب برخوردار است. هر چند بعید به نظر می‌رسد او شرایط همراهی کامل تیمش در جدال برابر مس کرمان در این هفته را داشته باشد و باید منتظر دیدار با نفت مسجدسلیمان در استادیوم آزادی و تقابل با شاگردان رضا عنایتی برای قطعی شدن احتمال حضور دوباره او در جمع آبی‌ها و ترکیب این تیم بود.

مدافعان آبی و لحظه‌شماری برای بازگشت / مرادمند آماده بازگشت دوباره به ترکیب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...