فتح‌الله‌زاده: دولت به ما دلار بدهد/ صدور پروانه حرفه‌ای استقلال با 210 میلیارد تومان!


فتح‌الله‌زاده: دولت به ما دلار بدهد/ صدور پروانه حرفه‌ای استقلال با 210 میلیارد تومان!

مدیرعامل استقلال اعلام کرد این باشگاه باید تا فروردین سال جدید مبلغی در حدود 210میلیارد تومان را به عنوان بدهی پرداخت کند.

به گزارش "ورزش سه"، بدهی‌های باشگاه استقلال آنقدر زیاد است که مشکلات متعددی را برای مدیران باشگاه ایجاد کرده است. استقلالی‌ها که این روزها درصدد هستند تا پروانه حرفه‌ای خود را دریافت کنند، قبل از هر چیز باید برای تسویه بدهی‌ها اقدام کنند.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال در حاشیه جلسه امروز خود با نمایندگان مجلس در خصوص این بدهی‌ها صحبت کرد و گفت: «در مورد باشگاه‌ها هم مشکلات ما فراتر از این حرف‌هاست. استقلال باید تا فروردین ۱۴۰۲ حدود ۲۱۰میلیارد تومان بدهد تا مجوز حرفه‌ای بگیرد. واقعا قادر به پرداخت این مبالغ کلان نیستیم.»

او ادامه داد: «من درخواست دارم که برخی کمک‌ها در مجلس به تصویب برسد. این بودجه در تمام کشورهای دنیا هم اتفاق می‌افتد. بخشی از تقاضای ما تخصیص اعتبار مستقیم به فدراسیون فوتبال است. با وضعیتی که کرونا به وجود آورده است، با وجود اینکه باشگاه‌ها درآمدزایی می‌کنند، باز هم دولت کمک می‌کند. آن وقت اندک درآمد ما بابت حق فروش بلیت هم از ما گرفته شد.»

فتح‌الله‌زاده صحبت‌های خود را در خصوص بدهی‌های استقلال اینگونه خاتمه داد: «ما مثل پرسپولیس دو تا سه میلیون دلار طلب از فیفا به خاطر تحریم‌ها داریم. ما از شما دولتی‌ها خواهش می‌کنیم این پول داده شود و سپس شما از طریق مراجع قانونی وقتی پول گرفته شد، آن را بردارید.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی