پست پرسروصدای همسر مهاجم برزیلی پرسپولیس:/ عشقم، خوشحالم که به پرسپولیس پیوستی (عکس)


پست پرسروصدای همسر مهاجم برزیلی پرسپولیس:/ عشقم، خوشحالم که به پرسپولیس پیوستی (عکس)

مهاجم پرسپولیس یک ماه بعد از ازدواجش راهی ایران می‌شود تا در کشوری جدید چالش خود را آغاز کند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی یورگن لوکادیا از جمع سرخپوشان، یحیی گل‌محمدی با بحرانی جدی در خط حمله تیم خود مواجه شده بود و به همین دلیل، با آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی، باشگاه پرسپولیس اقدام به جذب لئاندرو پریرا، مهاجم سابق گامبا اوساکا ژاپن کرد.

پریرا که سابقه قهرمانی با پالمیراس برزیل و کلوب بروژ بلژیک را نیز در کارنامه خود دارد، در شرایطی با قرارداد یک سال و نیمه به جمع سرخپوشان اضافه شده که در دو فصل حضورش در گامبا اوساکا، هفت گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

در حال حاضر، باشگاه پرسپولیس در حال پیگیری ویزای پریرا و خانواده‌اش است تا این بازیکن پس از سفر به ایران و حضور در تمرینات پرسپولیس، آماده بازی برای این تیم در مسابقات لیگ برتر شود.

پست پرسروصدای همسر مهاجم برزیلی پرسپولیس:/ عشقم، خوشحالم که به پرسپولیس پیوستی (عکس)

لئاندرو پریرا پس از امضای پیش‌قرارداد خود با پرسپولیس، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، خطاب به هواداران پرسپولیس نوشت: «یک دوره جدید شروع می‌شود. آماده یک چالش بزرگ هستم و به پرسپولیس می‌آیم. برای بازی در بزرگ‌ترین قهرمان فوتبال ایران هیجان‌زده هستم. من به پوشیدن این لباس احساس افتخار می‌کنم. از طرف من، برای این باشگاه بزرگ و تاریخی انتظار تعهد، فداکاری و ارائه بهترین عملکرد را داشته باشید. منتظرم تا با لباس قرمز وارد زمین شوم. اراده من برای پیروزی هر روز بیشتر خواهد شد. چالش‌های بزرگ به من انگیزه می‌دهد و با هم یک مسیر زیبا را خواهیم ساخت.»

اما نکته جالب اینکه همسر پریرا، جنیفر اندرینگر نیز به صورت مشترک با این بازیکن، همین پست را منتشر کرده است تا به این شکل نشان بدهد که در این مسیر، همسر خود را همراهی خواهد کرد.

همسر پریرا همچنین با انتشار یک کامنت زیر این پست، خطاب به این بازیکن نوشته است: «عشق من؛ من برای این دستاورد بسیار خوشحالم. همان‌طور که خدا می‌گوید، شکوه خانه دوم، از خانه اول بیشتر خواهد بود. من می‌خواهم به تو بگویم که مانند همیشه در کنارت هستم و تمام حمایت‌های لازم را از تو خواهم داشت تا موفق‌تر از آنچه تاکنون بوده‌ای، باشی. آرزو می‌کنم که بیشتر بدرخشی و این مرحله زیبای دیگری در تاریخ ما باشد. دوستت دارم.»

پست پرسروصدای همسر مهاجم برزیلی پرسپولیس:/ عشقم، خوشحالم که به پرسپولیس پیوستی (عکس)

او در پایان این کامنت، به زبان فارسی نوشته است: «ما داریم می‌آییم.»

نکته جالب اینکه یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی سابق پرسپولیس نیز پس از عقد قرارداد با سرخپوشان، با همسر و فرزندان خود راهی ایران شد، اما پس از مدتی همسر او ایران را ترک کرد و در نهایت هم باشگاه پرسپولیس، دلیل جدایی این بازیکن را مشکلات خانوادگی عنوان کرد.

حالا باید دید باشگاه پرسپولیس چه زمانی موفق به اخذ ویزا و تهیه بلیت برای این مهاجم برزیلی خواهد شد و آیا پریرا نیز در همان ابتدا با همسر خود راهی ایران می‌شود یا خیر؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!