مجلس به فکر بقای باشگاه ها باشد/ دستمان همیشه دراز است


مجلس به فکر بقای باشگاه ها باشد/ دستمان همیشه دراز است

مهدی محمدنبی گفت: متاسفانه فوتبال همیشه دستش دراز است چون حقوق حقه خودمان در پخش تلویزیونی بازی ها را دریافت نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدنبی در جلسه امروز مدیران فدراسیون فوتبال و باشگاه ها با فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی به وزارت ورزش ۱۰۰ میلیارد تومان و شرکت تجهیز ۷۰۰ الی ۸۰۰ میلیارد تومان می دهند عملا شرکت تجهیز نمی تواند به فدراسیون فوتبال و مواردی همچون ورزشگاه آزادی کمکی کند.

مشاور وزیر ورزش و جوانان افزود: طبقه دوم استادیوم آزادی قابل نشستن نیست. اگر اتفاقی بیفتد همه را زیر سوال می برد. در بحث VAR فدراسیون فوتبال به خوبی پروژه را تعیین کرده است.ما در بحث نظارت، کنترل و اجرا می توانیم به خوبی کار را پیش ببریم. ولی اگر شرکت تجهیز بالای ۳۰ هزار میلیارد تومان برای بودجه های عمرانی می خواهد که روی زمین مانده است. شرکت تجهیز با توجه به همین موضوع نمی تواند پیش ببرد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: من از آقای فروردین(نماینده مجلس) می خواهم این موضوع را برای تمام استادیوم ها در نظر بگیرند. می گوییم باشگاه های دیگر همچون ذوب آهن دولتی هستند اما همان ها هم نمی آیند در استادیوم های اختصاصی خود هزینه برای تحهیز داور ویدئویی کنند.

نبی با انتقاد از عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی گفت: متاسفانه فوتبال همیشه دستش دراز است چون حقوق حقه خودمان در پخش تلویزیونی بازی ها را دریافت نمی کنیم. اگر دست مان در جیب خودمان باشد به راحتی حل می کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: موضوع مربوط به بحث ۲۷ درصدی درباره مالیات نیز واقعا مهم است. به چه دلیل باید در بخش ارزش افزوده هزینه دهیم. آقایان درویش و فتح الله زاده می دانند از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۸ مالیات ها را با ارزش افزوده حساب کردند. مدیران باشگاه ها در این باره گرفتار همین مالیات ها شده اند. به فکر بقای باشگاه ها باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس