با MSI هم در بازی های رانندگی و هم مسابقات اتومبیل رانی دنیای واقعی پیروز خواهید شد!


با MSI هم در بازی های رانندگی و هم مسابقات اتومبیل رانی دنیای واقعی پیروز خواهید شد!

هفته آینده قرار است رویداد سالانه Bathurst 12 Hour در استرالیا برگزار شده و برترین خودروها و رانندگان سراسر جهان در یک مسابقه استقامتی به مصاف یکدیگر بروند. در همین راستا، شرکت MSI از همکاری خود با تیم Craft-Bamboo Racing و مرسدس بنز خبر داده...

هفته آینده قرار است رویداد سالانه Bathurst 12 Hour در استرالیا برگزار شده و برترین خودروها و رانندگان سراسر جهان در یک مسابقه استقامتی به مصاف یکدیگر بروند. در همین راستا، شرکت MSI از همکاری خود با تیم Craft-Bamboo Racing و مرسدس بنز خبر داده و قرار است در این مسابقات حضور پررنگی داشته باشد.

شرکت MSI به‌تازگی از همکاری خود با تیم Craft-Bamboo Racing خبر داده است. Craft-Bamboo یک تیم شرکت کننده در مسابقات رانندگی Bathurst 12 Hour است تحت مالکیت یکی از زیرمجموعه‌های شرکت مرسدس بنز به نام Mercedes-AMG فعالیت دارد.

با MSI هم در بازی های رانندگی و هم مسابقات اتومبیل رانی دنیای واقعی پیروز خواهید شد!

تیم اتومبیل رانی Craft-Bamboo Racing که در سال ۲۰۱۴ تأسیس شده است، تا به امروز توانسته در برنامه‌های متعدد و مسابقات جهانی بزرگ به موفقیت رسیده و سال‌ها تجربه قهرمانی در جهان را به دست آورد.

اولین حضور MSI در دنیای خودروهای اسپرت واقعی

این مشارکت، اولین حضور MSI در دنیای واقعی خودروهای اسپرت محسوب می‌شود. با تسریع روند گسترش بازی‌های مسابقه‌ای و شبیه‌ساز رانندگی در جهان، شرکت MSI همچنان متعهد به ارائه بهترین محصولات است تا مسابقه‌دهندگان و گیمرها بتوانند هم در دنیای واقعی و هم در دنیای مجازی به بالاترین سطوح موفقیت دست یابند.

سم چرن (Sam Chern)، معاون بخش بازاریابی شرکت MSI در رابطه با این همکاری اعلام کرده است که:

ما از شراکت با Mercedes-AMG و تیم مسابقه Craft-Bamboo Racing و آمادگی برای رویداد Bathurst 12 Hour که قرار است در استرالیا برگزار شود، بسیار هیجان‌زده هستیم. علاوه بر اینکه این اولین شراکت ما در دنیای مسابقات GT است، واقعاً مشتاق هستیم که فناوری‌های جدید دنیای گیمینگ را در اختیار اتومبیل ران‌ها قرار داده و باعث برتری آن‌ها حتی در دنیای مجازی شویم. این همکاری گواهی بر تعهد ما است، زیرا ما همواره به دنبال ایجاد نوآوری‌های پیشرفته و ایجاد بهترین تجربه کاربری برای مصرف‌کنندگان خود هستیم.

با MSI هم در بازی های رانندگی و هم مسابقات اتومبیل رانی دنیای واقعی پیروز خواهید شد!

داریل او یانگ (Darryl O’Young)، مدیر ارشد تیم اتومبیل‌رانی Craft Bamboo Racing نیز در واکنش به این قرارداد همکاری با شرکت MSI عنوان کرده است که:

تیم Craft-Bamboo Racing مفتخر است که از MSI، یک برند گیمینگ پیشرو در دنیا به‌عنوان شریک خود در رویداد Bathurst 12 Hour استرالیا یاد کند. محصولات رده بالای شرکت MSI می‌توانند برای مصرف‌کننده سرعت، قدرت و کارایی به ارمغان آورده و این دقیقاً همان چیزی است که ما در مسیر مسابقه برای آن مبارزه می‌کنیم. این مسئله باعث ایجاد هماهنگی و همکاری بین ما و MSI می‌شود، زیرا هدف ما پیروزی در مسیر مسابقه است. من نمی‌تواند منتظر بمانم تا نمایش زیبای لوگو شرکت MSI را بر روی خودروهای تیم خود ببینم و مشتاقانه منتظر یک همکاری موفق با این شرکت بزرگ هستم.

تیم Craft-Bamboo Racing در رویداد Bathurst 12 Hour قرار است از تاریخ ۳ تا ۵ فوریه ۲۰۲۳ (۱۴ بهمن تا ۱۶ بهمن ۱۴۰۱) در یک مسابقه استقامتی سالانه برای خودروهای GT شرکت کند که در اطراف کوه پانوراما در شهر باتورست استرالیا برگزار می‌شود.

این تیم قرار است با یک خودروی مرسدس AMG GT3 در کلاس پرو و با برند MSI به مصاف حریفان خود برود. این تیم مدعی شده که به لطف تیونینگ‌های تحت انجام شده توسط رایانه‌های پیشرفته شرکت MSI توانسته نهایت قدرت خود را آزاد کند. در حال حاضر انتظار می‌رود که این همکاری تا پایان نیمه اول سال ۲۰۲۳ ادامه داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها