احتمال جایگزینی ایرلاین سوری برای جا به جایی زائران سوریه برای نوروز 1402


احتمال جایگزینی ایرلاین سوری برای جا به جایی زائران سوریه برای نوروز 1402

حجت‌الاسلام والمسلمین رحمانی با اشاره به اینکه در حال حاضر هفته ای یک پرواز از مشهد به سوریه انجام می شود، گفت: برای اعزام زائر در نوروز ۱۴۰۲ به سوریه، مذاکراتی با برخی ایرلاین ها انجام داده ایم تا خط سوریه را هم برای ایام نوروز راه اندازی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین «صحبت الله رحمانی» در خصوص نحوه اعزام زائر به سوریه به خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: زائران حرم مطهر حضرت زینب (س) در قالب هفته ای دو پرواز به سوریه اعزام می شدند اما متاسفانه به دلیل محدودیت هایی که به واسطه تحریم برای برخی شرکت های ایرلاین به وجود آمد، تعداد اعزام زائر به سوریه کاهش یافته است.

معاون امور عتبات سازمان حج و زیارت کشور افزود: شرکت هایی نظیر ایران ایر برای آنکه در لیست تحریم قرار نگیرند، پرواز به سوریه را از برنامه شان حذف کردند و در حال حاضر فقط یک پرواز از مشهد آن هم توسط شرکت معراج انجام می شود.

وی در خصوص افزایش تعداد اعزام زائر به سوریه و برنامه های امور عتبات سازمان حج و زیارت در این خصوص گفت: در حال پی گیری هستیم تا بتوانیم یک ایرلاین سوری را جایگزین کنیم و اگر بتوانیم با دوستان سوری در شرکت اجنحه الشام به توافق برسیم، ایرلاین سوری نسبت به جا به جایی زائران در سوریه وارد خط هوایی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین رحمانی افزود: شرکت سوری قیمت ها را بالا اعلام کرده است در حالی که ما به دنبال آن هستیم تا با قیمت پایین تری ایرلاین سوری را فعال کنیم تا از تهران و سایر مراکز استان هایی که امکان پرواز به سوریه را دارند، زائر اعزام کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هفته ای یک پرواز از مشهد به سوریه انجام می شود، یادآور شد: در خصوص اعزام زائر برای دوره نوروزی به سوریه جلساتی برگزار کرده ایم و مذاکراتی با برخی ایرلاین ها انجام داده ایم تا بتوانیم خط سوریه را هم برای ایام نوروز راه اندازی کنیم.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه