اجرای طرح قربانی ماه رجب در کانون «شهید رحمانیان» جهرم


اجرای طرح قربانی ماه رجب در کانون «شهید رحمانیان» جهرم

ترابفرد از قربانی کردن یک رأس دام و توزیع ۳۹ بسته گوشت میان نیازمندان همزمان با اول ماه رجب در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم خبر داد.

هادی ترابفرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با تبریک حلول ماه رجب و اعیاد واقع در این ماه عظیم، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» طبق رسم هر ماهه خود در ابتدای ماه رجب نیز اقدام به قربانی گوسفند کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» جهرم با تاکید بر لزوم احیا سنت قربانی در این مناسبت عظیم و معنوی، افزود: با تاکید رهبری انقلاب مبنی بر لزوم حمایت از نیازمندان و محرومان، این سنت حسنه بیش از پیش در این کانون فرهنگی هنری مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به برنامه قربانی کردن دام در راستای کمک به محرومان به همت کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، خاطرنشان کرد: این برنامه امروز با قربانی کردن یک رأس گوسفند انجام شد.

ترافرد با اشاره به اینکه تهیه این گوسفند با کمک و همت خیران و اهالی مسجد تامین و خریداری شده است، عنوان کرد: این گوسفند با هزینه ای حدود سه میلیون و ۳۴۶ هزار تومان خریداری و ذبح شد.

وی ادامه داد: حدود ۴۰ بسته از گوشت این قربانی توسط اعضای کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» میان خانواده های نیازمند و کم بضاعت توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» جهرم ضمن قدردانی از همت خیران جهت تهیه گوسفند و توزیع گوشت میان نیازمندان، اذعان کرد: امیدواریم این امر خیر و نیکوکارانه زمینه ای برای چنین برنامه هایی در آینده باشد تا ما نیز بتوانیم در حد توان خود قدمی در راستای کمک به محرومان و نیازمندان برداریم.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان