«پهلوی به روایت تصویر» در مساجد استان زنجان به نمایش درمی آید


«پهلوی به روایت تصویر» در مساجد استان زنجان به نمایش درمی آید

به گفته حسنی، در راستای معرفی چهره منفور رژیم پهلوی، ۷۰ اسلاید از جراید زمان پهلوی با عنوان«پهلوی به روایت تصویر» در مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه استان زنجان به نمایش درمی آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، امراله حسنی امروز در کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان زنجان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تبریک اغاز ماه مبارک رجب و میلاد امام محمدباقر، اظهار کرد: برنامه های دهه فجر امسال با رویکرد مردمی و جهاد تبیین برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه از ظرفیت دستگاه های فرهنگی برای برگزاری برنامه های منسجم و مردمی استفاده خواهد شد، گفت: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است.

وی ادامه داد: در راستای معرفی چهره منفور رژیم پهلوی 70 اسلاید از جراید زمان پهلوی با عنوان«پهلوی به روایت تصویر» در مساجد، بقاع متبرکه و امامزادگان زنجان به نمایش درخواهد آمد.

نماینده اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان نیز در سخنانی از توزیع بسته های غذایی به مناسبت دهه فجر در بقاع متبرکه خبر داد و گفت: به مناسبت این ایام تمام مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه آذین بندی خواهد شد.

شکوری از حضور مبلغان اعزام از قم در خیمه های معرفتی در امامزادگان شاخص استان زنجان خبر داد و گفت: برگزاری جشن انقلاب در امامزاده سید ابراهیم(ع) یا حسینیه اعظم زنجان، نصب پوستر در بقاع متبرکه و تولید محتوا در فضای مجازی از دیگر برنامه های این مجموعه در دهه فجر خواهد بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه دفاع از جایگاه نظام جمهوری اسلامی بزرگترین معروف است،گفت: مردمی کردن برنامه جشن پیروزی انقلاب مورد تاکید است.

حجت الاسلام ناصر با اشاره به اینکه ایده های جدید با استفاده از ظرفیت مساجد و هنرمندان برای تبیین دستاوردهای نظام در دستورکار قرار گیرد، گفت: کارهای تکرای برای افراد تکراری اثرگذاری کمتری دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن با سیاه نمایی و القای ناامیدی در بین جوانان سعی در رسیدن به نقشه های خود دارد، گفت: بحت نشاط افرینی و گسترش امید در برنامه های دهه فجر مورد توجه قرار گیرد.

به گفته این مسئول، برپایی مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری برنامه تریبون آزاد در مساجد و استفاده نکردن از برنامه های تکراری در برنامه های دهه فجر می تواند در اثرگذاری بیشتر برنامه ها بالاخص در نسل جوان مثمر ثمر باشد.

پایان پیام/73

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد